floris
Lid
Heb inmiddels via de dealer versie 5 ontvangen. Het is de VW versie maar werkt volgen de verpakking ook in de Seat en Skoda. En dat klopt.
ontvangen of gekocht
Heb inmiddels via de dealer versie 5 ontvangen. Het is de VW versie maar werkt volgen de verpakking ook in de Seat en Skoda. En dat klopt.
Geleverd bij mijn nieuwe columbus.ontvangen of gekocht
Inmiddels heb ik zelf het antwoord gevonden: Ja.Is er zo snel na V4 al V5 beschikbaar? Kan het haast niet geloven!
Hoi,@EdK: Jij komt zeker nooit in nieuwbouwwijken of op de A2 ter hoogte van Leidscherijn-Utrecht. Hier veranderen wegen, snelwegopgangen, enz zo vaak dat een kaartupdate eens per half jaar zelfs weinig is :-).
Of dit het geld waard is, is een tweede, maar dat een update enorm veel toegevoegde waarde heeft in dergelijke gebieden staat wat mij betreft als een (nieuwbouw)huis
@EdK: Jij komt zeker nooit in nieuwbouwwijken of op de A2 ter hoogte van Leidscherijn-Utrecht. Hier veranderen wegen, snelwegopgangen, enz zo vaak dat een kaartupdate eens per half jaar zelfs weinig is :-).
Of dit het geld waard is, is een tweede, maar dat een update enorm veel toegevoegde waarde heeft in dergelijke gebieden staat wat mij betreft als een (nieuwbouw)huis
Misschien dat het ergens in dit topic staat, maar ik kon het niet vinden:
Maar waarom zou je bmw kaarten of audi kaarten willen gebruiken ipv de origineel meegeleverde kaarten van skoda? Wat is de toegevoegde waarde hiervan?
SD kaart maximaal 2GB. (...)
Dit had ik denk ik over het hoofd gezien. Ik heb de DVD als no-mutisession / UDF formaat gebrand.De DVD moet volgens de handleiding voldoen aan de volgende eisen:
ISO 9660 level 2/Joliet, niet langer dan 64 karakters, max 8 niveau diep, 32 - 320 kB/s (vast of variabel). Zie pag 26/27 in http://ws.skoda-auto.com/download/4all/Documentation/en/Octavia/0609/navigation/A5FL_Octavia_Columbus_NavigationSystem.pdf
Dan ga ik op zoek naar een SD kaart met als maximale grootte 2Gb. Kijken waar die nog te krijgen zijn...
Groetjes... Willem-Jan
Ik heb het zelfde probleem gehad. Het systeem werkt alleen met de (ouderwetse) SD kaart van max 2 GB! Dus geen mini-SD of zo! En die werken goed. Ik moest echt moeite doen om die te krijgen, maar bij Dixons voor paar euro gekocht.Een kort vraagje. Ik heb een SD kaart van 8Gb, geformatteerd op FAT32 en dat ding geeft een mediafout en ongeldige SD kaart (zo uit mijn hoofd).
Is er een maximum grootte van zo'n SD kaart? In de handleiding vond ik er niets over.
Ook een zelfgebrande DVD met MP3's erop wordt niet gelezen, en deze geeft ook een foutmelding.
Iemand enig idee?
Groetjes vanuit een zonnig Knokke.
Met vriendelijke groeten,
Willem-Jan
Vandaag ook gekocht en het werkt inderdaad. Wel een mini SD kaartje die in een vergroter wordt geplaatst. En dat ging gewoon goed.Ik heb het zelfde probleem gehad. Het systeem werkt alleen met de (ouderwetse) SD kaart van max 2 GB! Dus geen mini-SD of zo! En die werken goed. Ik moest echt moeite doen om die te krijgen, maar bij Dixons voor paar euro gekocht.
Ik wist niet dat je data van SD kaart naar de HDD toe kon verplaatsen? Dat zou voor mij wel een optie zijn, want ik heb een kopieeraktie gestopt en ik heb geen idee wat er nu wel of niet op de HDD staat.(...)of je verplaatst de MP3's naar je HDD.