Iemand enig idee of V4 al los verkocht worden door de dealers?
Alvast bedankt.
De VW V4 versie doet het prima in de Columbus, dus die gebruiken kan ook.Ik heb gisteren even contact gehad met mijn dealer. Ik heb meteen gevraagd of ze versie V4 al beschikbaar hadden. Het antwoord was dat ze die nog niet hadden. Het is hem bekend dat versie V4 beschikbaar is, echter alleen voor VW en niet voor Skoda. Met andere woorden er is voor de Skoda op dit moment alleen versie V3 beschikbaar.
Wat is jullie ervaring, iemand al V4 voor Skoda in zijn bezit?
iemand enig idee hoe ik kan voorkomen dat als ik aan het navigeren met stem, deze stem ook blijft praten als ik via het bluetooth systeem aan het bellen ben. Eigenlijk wil ik dus dat die route miep blijft praten tot het moment dat ik een telefoongesprek aanga. Vanaf dat moment moet ze als het ware gemute worden. Nu is het zo dat ik continu die miep er doorheen hoor praten als ik een telefoongesprek aan het voeren ben.
Wie kan me vertellen hoe ik dit het beste in kan stellen???
Ik heb de versie 4 van internet gedownload, mijn columbus navi leest idd de dvd en laat ook de nieuwe kaarten zien, echter werkt zoals op veel forums te lezen is de TMC niet meer, althans bij mij. Wie heeft er een echt goed werkende versie en kan mij vertellen waardeze te downloaden is. Ik vind één keer sponseren van een DVD met achteraf veel te oude kaarten meer dan genoeg.
Ik heb de versie 4 van internet gedownload, mijn columbus navi leest idd de dvd en laat ook de nieuwe kaarten zien, echter werkt zoals op veel forums te lezen is de TMC niet meer, althans bij mij. Wie heeft er een echt goed werkende versie en kan mij vertellen waardeze te downloaden is. Ik vind één keer sponseren van een DVD met achteraf veel te oude kaarten meer dan genoeg.
Als het goed is kun je bij volume instellingen kiesen om het navigatie volume te beperken dan zou de navigatiestem zachter moeten gaan als er een andere audio bron bezig is, ik moet dit zelf morgen ook eens testen, laatst een rit van bijna 3 uur gereden waarbij m'n dochter een DVD zat te kijken en dat geluid ging steeds uit als de Navigatie iets vertelde.
Sorry forumleden, ik heb me niet gerealiseerd dat ik een "domme" vraag stelde. Het zal zeker met de fustratie te maken hebben. Inmiddels weer wat wijzer.