Zal idd misschien verplicht zijn maar ook in dit geval, dat de tweewieler bestuurder gewoon opstaat, blijf ik niet staan, had ie zelf maar een action cam moeten monteren op zijn helm of scooter, hadden ze meteen gezien wat zijn eigen rijstijl is.
Blijft iemand liggen en kan je hulp bieden binnen je kunnen dan is het een ander verhaal.
Mijn camerabeelden zijn voor mijn eigen gebruik en ik maak daarin ook zelf de keus wie daar "recht" op heeft.
Ook als het gevraagd wordt ontken ik dat deze aan stond in dit geval, mijn apparaat, mijn keus.
Mocht dit strafbaar zijn, jammer dan, is bumperkleven ook, vandaar dat ook ik zou doorrijden na vaststelling situatie zoals de bovenstaande fimer heeft gedaan.
Ik meen me te herinneren dat camerabeelden nog steeds niet officieel als bewijslast aangedragen mogen worden in een welles/nietes zaak dus lijkt me deze bijdrage ook nooit "officieel beschikbaar" door derden.
Mocht dit oude info zijn dan heb ik het mis.
Maar ga ik nog steeds niet stilstaan om iemand te helpen die zelf niet netjes rijdt en (in mijn ogen) de daaropvolgende reactie uitlokt.
Gelukkig alleen maar mijn mening en tot nu toe gelukkig vrij van censuur.