Heb nu de USB van de radio gebruikt, die is wel geschakeld alleen als de auto start, denk de cam dat ie aan een PC hangt en wil bestandsoverdracht doen en neemt daarom niet automatisch op.
Vandaag heb ik de voeding van de dashcam mooi kunnen wegwerken. De 12 volt plug in de O3 zit niet achter het contactslot, deze blijft altijd aan. Ik heb juist het contactslot nodig om de cam automatisch aan en uit te laten schakelen.
De oplossing in dit topic kan ook worden toegepast in de O3.
Gebruik de zekering op positie 47 Achterruitwisser
Bekijk bijlage 27004 Bekijk bijlage 27005 Bekijk bijlage 27006 Bekijk bijlage 27007
De adapter van conrad is de juiste.Op basis van deze manier wil ik het ook wegwerken.
kan iemand me een beetje op weg helpen? ben echt compleet hulpeloos op het gebied van elektronica....
ik wil dit ook zo aansluiten (dashcam is besteld) maar vraag me af wat ik nu juist allemaal nodig heb en hoe de aansluitingen gemaakt worden?
Ik begrijp dat ik dit op conrad kan bestellen?
Is deze de juiste voor op zekering 47 in te pluggen? Ik las in een ander topic dat er verschil in dikte bestaat voor de zekeringen?
https://www.conrad.nl/nl/adapter-vo...ng-standaard-kabeldoorsnede-15-mm-841115.html
Hoe sluit je de piggyback aan? zekeringen er uit en dit in de plek en vervolgens de zekeringen in de piggyback inpluggen?
Welke 12V-plug moet ik bestellen?
Hoe maak je de verbinding naar de 12V-houder? Moet ik solderen of gewoon inpluggen?
Alvast bedankt voor de hulp!
hoe maak je dan de verbinding met de piggyback? ik zie enkel 2 draden op het uiteinde?De adapter van conrad is de juiste.
Tevreden van? Net dezelfde besteldHe, wat een leuk draadje......
Ik heb sinds de zomer ook een dashcam, de LS460W.