Heb een afspraak voor een 15000 km. gemaakt en aangegeven dat het lampje van een defecte lamp gaat branden. Reactie van de dealer: "de importeur is er nog mee bezig maar de oorzaak en de oplossing zijn nog niet bekend". Ik heb niet gemerkt dat het lampje invloed heeft op andere zaken als start/stop etc. Ik stoor mij overigens niet aan het lampje. Als er nu echt iets aan de hand zou zijn met de auto maar een waarschuwingslampje dat af en toe gaat branden, dat maakt het gebruik van m'n niet anders/minder/slechter.Ik word redelijk gek van de melding dat er een lamp kapot is. Constant dat gele lampje in het dash. Ik zet ongeveer 3 keer per rit de auto uit en weer aan, ook maar terwijl ik rijd... Dan ben ik weer 15 minuten van de melding af. Grrrr!
Gaat vaak branden bij vochtig weer en ik denk bij gebruik van achterruitwisser. Zeker ben ik hier nog niet van.
De dealer heeft contact met me opgenomen.
Deze storing kan inmiddels verholpen worden!
De storing schijnt afkomstig te zijn van de koelmotor die een spanningspiek afkeeft, waardoor de boordnetmodule beschadigd is. De zekeringskast dient te worden aangepast en de boordnetmodule moet worden vervangen.
Beide sleutels moeten opnieuw worden ingeleerd.
Vanaf deze week weer hetzelfde euvel. Krijg te pas en vooral te onpas het waarschuwingslampje dat de verlichting defect isVandaag heeft de Fabia een 15000 km beurt gehad.
Het probleem van het spontaan oplichtende lampje 'gloeilamp defect' moet tot het verleden behoren. Er schijnt het één en ander aan de bedrading bij de zekeringen te zijn gewijzigd en een nieuwe boardnet module geplaatst.
Vanaf deze week weer hetzelfde euvel. Krijg te pas en vooral te onpas het waarschuwingslampje dat de verlichting defect is