Columbus Het grote MIB Columbus-topic (new Columbus)

maxout

Lid
Een vraag die ik niet echt terug kan vinden: Ik heb een 320 Gb externe HD op mn USB aansluiting zitten. Gaat super. Heb 1 partitie helemaal vol, de 2e loopt ook lekker vol. Beide zie ik in mn media menu. ECHTER... ik heb meer partities gemaakt en de 3e heeft ook al aardig wat muziek mappen staan. Deze verdere partities zie ik echter niet??? Hoe krijg ik het voor elkaar om meer dan 2 partities op een externe HD zichtbaar krijg in het media menu?

Darkside

Forumguru
Wist niet dat hij meerdere partities ondersteunde. De oude moest alles op 1 partitie staan. Zoek even goed in de documentatie maar ben bang dat je de 3e partitie niet gaat zien. En dat je partities moet gaan samen voegen (als je dat gaat doen zorg voor goede backup)

maxout

Lid
omdat ik bij 10000 nummer de rest niet meer zie wanneer ik alles op 1 partitie hou. Voor de duidelijkheid, ik heb het over een EXTERNE HD

snorro

Actief lid
Herkent iemand het volgende en weet iemand daar een oplossing voor?

Columbus staat op radio, maxidot op snelheid, via voicecontrol bel ik iemand, na het gesprek hang ik op, maar dan staat de columbus op telefoon en de maxidot ook.

Is het mogelijk om het scherm gewoon weer terug te laten keren naar radio, als ik klaar ben met mijn gesprek?

Darkside

Forumguru
Bij de 02 het zo dat maxidot blijft staan waar ie op staat. Maar Columbus switch idd over naar telefoon. Wat hij overigens al doet op het moment van bellen.

MikeyMan

Actief lid
Dat vind ik inderdaad ook aardig vervelend. Bij een telefoontje gaat ie naar de telefoon-stand en blijft daar ook op staan. Hij gaat dan -ook na ophangen- niet terug.

Zelfde geldt bij een melding vanuit de auto, zoals ruitensproeiervloeistof, dan blijft ie ook op auto-meldingen staan.

wimpie33

Forumguru
[quote uid=495 name="LenK" post=453258]Op http://infotainment.skoda-auto.com/ onder Amundsen staat oa:<br /><br /><br /><br />Houdt dit in dat Mirrorlink als upgrade toegevoegd wordt of zijn er Amundsen waar het als in zit en dit alleen een update is daarvoor.[/quote] Dit vind ik ook wel een interessante vraag, iemand?!

MikeyMan

Actief lid
Staat ook een Bluetooth update. En de map is groter dan op navigation.com.

Iemand enig idee hoe ik de huidige Bluetooth versie kan vinden?

edit: de versie die daar staat is de p98 van 22 gb, 5 gb groter dan de vorige update. Downloaden gaat voor geen meter trouwens.

edit2: Blijkbaar moet je in het downloadprogramma op "stahnout" drukken :tongue:

Laatst bewerkt:

Renzo4000

Forumguru
@wimpie33 het zou wel te gek zijn als mirrorlink ook op de columbus(octavia) werkt en niet alleen op de nieuwe Skoda fabia. Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen ... misschien wil je wat foto's (of filmpje) plaatsen? :)

Borrie1973

Actief lid
Heb mijn Vin nummer ingevuld maar krijg geen mogelijkheid tot downloaden Mirrorlink! het enige zijn de maps 2015 en bluetooth

Renzo4000

Forumguru
Ah zie! Daar was ik al bang voor, zal wel alleen bij de "nieuwe" navigatiesystemen beschikbaar komen zoals op de fabia.

micky

Forumguru
hoe installeer je die bluetooth update in je navi, ik kom er niet uit, de kaart gaat idd heel erg traag

Bovenaan Onderaan