Borrie1973
Actief lid
Wat betreft het laatste, die kun je volgens mij niet uitzetten
Wat betreft het laatste, die kun je volgens mij niet uitzetten
@Rene C mag ik hieruit opmaken dat jij de radio ook dagelijks hebt ingesteld op Skyradio. Of krijg je dit signaal door ongeacht de zender die je hebt ingeschakeld.
Zojuist even geprobeerd om mijn iPod aan te sluiten op de Columbus in m'n greenline. IPod geeft netjes een skodalogo weer, maar dat was het verder. Krijg de melding 'USB storing' op het scherm.
Heb ik toch een extra kabeltje nodig?
Heb een kabeltje van iPod-aansluiting (de oude, geen lightning) naar usb + aux. Werkte perfect. Laatste keer wou hij niet meer verbinden, maar moet het nog eens opnieuw proberen nu de batterij volledig plat is gegaan van de iPod.
Mijn ervaring: een USB-stick of SD-kaart crasht nooit.
Gebeurt vaker dan je zou denkenMijn ervaring: een USB-stick of SD-kaart crasht nooit.
Nee hoor, ik was serieus...ik hoop dat dat sarcastisch was micky en ik ga er dan ook niet verder op reageren
Weinig verschil; de files komen wel door maar hij geeft ze niet accurraat weer, heb me er bij neergelegd.Het is stil rondom de TMC discussie en het niet juist doorgeven van de file-informatie. Zijn hier bij de Skoda rijders die problemen ondervonden nog (positieve) ontwikkelingen?
Heb de afgelopen week veel km's gemaakt door NL zowel in het Brabant, Zuid-Holland en Noord-Holland met soms wel en soms niet actuele file-informatie. Duidelijk is wel dat bij mijn Skoda het 538 TMC basic kanaal de Traffic lijst overheerst. Een enkele file-melding die doorkwam waarop de dynamische route in werking trad, kwam van Skyradio of Radio Veronica. 538 gaf ook wel eens een file door maar dit werd niet opgepakt door de navigatie. In de toelichting van de file stond meestal de gemiddelde snelheid op dat traject.
Dus ben benieuwd of er al oplossingen zijn. Zeker rijdend in de spits vind ik het wel handig als de file-meldingen goed doorkomen