En is daar iets in aan te passen?Ja, volgens mij maakt de Columbus geen ondersheid in welke zender de melding uitzendt.
In VCDS hebben we overigens maar één regel gevonden die iets met TMC te maken had:
"Fee Based Traffic Information (TMC)", welke bij mij de waarde 15 heeft.
"Fee based" klinkt als VIDextra dus een betaalde dienst van VID.Dat is een aanpasbare waarde maar moet eens zien bij een auto die het niet heeft of het daar 0 is misschien
Vanochtend weer de A2 vanuit Den Bosch naar Utrecht; op 3 plaatsen files; op de tomtom en waze op de foon staan ze vermeld; maar de Columbus ziet een compleet lege weg! #fail
dat zal volgens mij te maken hebben met TMC pro (dacht ik dat het noemde), een betaalservice voor verkeersinfo. Daar zal de Columbus op voorbereid zijn wsl.Ja, volgens mij maakt de Columbus geen ondersheid in welke zender de melding uitzendt.
In VCDS hebben we overigens maar één regel gevonden die iets met TMC te maken had:
"Fee Based Traffic Information (TMC)", welke bij mij de waarde 15 heeft.
Oke, ik heb net gekeken, het enige wat ik aan kan zetten mbt diashow zijn foto's die op een stickje staan, de zaken die jij noemt kan ik nergens vinden, ook niet in de handleiding van de Columbus, wellicht zie ik iets over het hoofd, kun je me op weg helpen? waar moet ik kijken in de Columbus?Weerbericht, programmainformatie, nieuws etc