MartijnW, welke radio zender staat er bij jouw file meldingen ?!?
wat bedoel je hiermee?? Hij komt via een origineel VAG tunings bedrijf.Het zou ook fijn zijn als de vraag naar tweedehands niet gecreëerd wordt...
...wat bedoel je hiermee?? Hij komt via een origineel VAG tunings bedrijf.
Ik had gisteren ook 144 meldingen ineens, maar dit lijkt veelal statisch.Ja hoor, vanmiddag rond 17:00 uur werkte het plotseling weer (op weg naar huis). Maar liefst 150 file meldingen. Het lijkt erop dat radio 1 de TMC meldingen heft aangepast. Nu zie ik naast de gebruikelijke files op de snelwegen, op alle meldingen van de N-wegen (geel blokje) en alle werkzaamheden in elke plaats.
Met mijn vorige Skoda lease auto met een Columbus system had ik soortgelijke problemen. Toen wel de mogelijkheid om de TMC zender op AUTO te zetten, of zelf een TMC zender te kiezen (R1 of Sky Radio, etc.). Door te switchen tussen TMC zenders werd het problem van geen file meldingen weer opgelost.
Met het huidige Columbus system kan dat niet, staat volgens mij ook in de handleiding. Iemand toch enig idee hoe je kan wisselen van TMC zender ?!?
Gestuurd naar Radio1 klantenservice. Ben benieuwd naar het antwoord.Beste,
Het lijkt er op dat de verkeersinformatie die via radio 1 via TMC wordt verspreid gewijzigd is. Sinds een paar dagen staan er heel veen meldingen in van wegwerkzaamheden, versmalde rijstroken etc. Het lijkt er A) op dat deze niet kloppen, want geen enkele melding die ik tegenkwam was waar en B) staan er geen files meer tussen. Is er iets gewijzigd aan de doorgifte van verkeersinformatie?
Bedankt voor uw bericht. Het klopt inderdaad dat er wat problemen zijn met de verkeersinformatie. Dit komt doordat er iets fout gaat in de levering van de juiste data. Hierdoor is er momenteel geen file informatie. Als alternatief worden nu alle bekende wegwerkzaamheden doorgegeven. Wij zitten er bovenop en zodra de file informatie weer operationeel is wordt dat direct doorgegeven zodat u weer de file informatie die u gewend bent kunt zien op uw navigatiesysteem.