Update Columbus 2016/2017?
Weet iemand of er een nieuwe update van de Columbus beschikbaar is? Ik heb gisteren deze update gedownload: P134_N60S5MIBH3_EU_NT_Q1.15.ZIP, maar heb de indruk dat ik deze al heb (in het menu van mijn navigatiesysteem staat: ...MF0134 ECE 2016).
Ik schrijf dit ook, omdat eerder op de navigatiepagina van de software: http://updateportal.skoda-auto.com/nl-NL/Updatesstond dat in mei de nieuwste update beschikbaar is. Nu in juni staat er opeens "
maar ik vind geen nieuwe software. Weet iemand hoe dit zit en of er binnenkort toch een nieuwe update verschijnt?
- Further update of GPS data will be in November
Je snapt, September 2015september 2016? Die moet nog geleverd worden
Yep. Dat is de nieuwe. Thanks!
Is de mogelijkheid om twee devices te connecten een hardware of software optie?
Helaas kan ie nog niet om gaan met sim selectie op een dual sim telefoon. Maar ik ga er zo maar even vanuit dat bijna geen enkel auto systeem dat kan
Klopt inderdaad. Hij pakt de default sim van de telefoon voor uitgaande gesprekken en inkomend werkt op beide. Het allermooiste zou zijn dat ie een keuze biedt voor uitgaande gesprekken maar ik betwijfel of dat überhaupt onderdeel is van de Bluetooth specificatie.Volgens mij pakt hij de laatst gekozen/actieve SIM, althans dat geeft hij weer als actuele provider in het scherm bij mij...
Qua uitgaande oproep is het maar net hoe je je dual-sim telefoon hebt ingesteld.
Mensen.
Ik heb een O3 uit end januari 2014.
Volgens het boekje zou ee DAB in het menu moeten zitten. Ik heb enkel de keuze tussen AM/FM.
Enig idee hoe ik dat kan activeren...?
Bekijk bijlage 51749