Columbus Het grote MIB Columbus-topic (new Columbus)

RoelF

Forumguru
Huidige weg waar ik rij, is niet te zien
Volgens mij komt dat doordat je de Drive Setup hebt. Ik vermoed dat bij jou linksboven in het scherm de actieve drive modus staat. Ik heb zelf geen Drive Setup en bij mij staat de huidige straat naam altijd op die plek. Ook als de navi niet op het scherm staat.

martijn.dutch

Senior Member
ATTACH]

Ik zie gewoon de straatnaam, met drive setup?

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1404839986321.jpg
    uploadfromtaptalk1404839986321.jpg
    38,8 KB · Weergaven: 2

martijn.dutch

Senior Member
Tweede poging, maar ik had de vraag verkeerd begrepen; het staat er inderdaad niet ALTIJD, alleen als ie op navigatie staat! 2014-07-08 19.19.08.jpg

Evilcomputing

Senior Member
Ohw in je maxidot.
Ja daar zien wij hem ook, maar we willen hem in ons navi scherm.

Wel een truuck gevonden hoe het wel kan:
In je navi (tijdens navigeren) split screen aan en op manoeuvre zetten.
Dan is de onderste je huidige weg.

Evilcomputing

Senior Member
Ohw Martijn, die kan je zelf maken hoor.

Vrij simpel zelfs.
(persoonlijk heb ik er niets aan, ding maakt geen kabaal als je in de buurt van een flitser bent, dus flitsnav/flitsmeister werkt beter voor mij)

blauwkeut

Forumguru
Volgens mij komt dat doordat je de Drive Setup hebt. Ik vermoed dat bij jou linksboven in het scherm de actieve drive modus staat. Ik heb zelf geen Drive Setup en bij mij staat de huidige straat naam altijd op die plek. Ook als de navi niet op het scherm staat.
Zou dat niet via VCDS aan te passen zijn? Want zou idd wel handig zijn om de straatnaam daar te zien, aangezien de Drive Modus toch niet veranderd nu die voor mij juist ingesteld is...

Rene C

Forumguru
Weet iemand wat voor formaat de films op SD moet zijn om afgespeeld te kunnen worden.? (DVD-Rip / Divx / MP4??)

Bovenaan Onderaan