Inderdaad. Niks is gratis!
Alleen je ziet het niet zo duidelijk omdat ze alles in een bedrag hebben verwikkeld.
Moet ook zeggen dat ik aangenaam ben verrast door de verschillen uit mijn berekeningen.
Zoals op de site staat, garantie verlengen voor Octavia Combi is 250,- tot 100.000 km.
Dat betekent 4 jaar "zorgeloos" rijden (zoals bij een lease). Zijn daar nog addertjes onder het gras?
Los van het onderhoud. Maar dat viel me ook ontzettend mee.
Lees op de site dat elke dealer zelfde prijzen hanteert (??) en voor 30.000 km beurt 250,- rekent.
Daarbij opgeteld dat je geen ANWB Wegenwacht nodig hebt kost een onderhoudsbeurt ook weinig.
En juist voor dat soort zaken sprak mij een lease aan omdat je het zelf niet ophoest.
Kwam ook grote verschillen tegen waar je je "geld" haalt en hoeveel je daarvoor betaald.
Eerder bezig geweest met een financiering bij de VW dealer zoals gezegd, maar de rente was een stuk hoger.
Wat ik zei,ik heb eerder gekeken voor een VW Passat met financiering en dat ten opzichte van huidige kosten viel me private lease reuze mee.
Maar als ik hem doorreken voor zelf financiering en 4 jaar nieuw rijden (met de garanties) en dan inruilen kom ik volgens mij gunstiger uit!!!!!
Wat zou betekenen dat ik eerdaags een bestelling ga plaatsen
Heerlijk van die momenten..........
Zit momenteel te kijken naar de Combi 1.0 TSI style business met DSG (vanwege de actie) en het pluspakket (ook vanwege de actie).
Volgens de configurator zit ik op 29.000,-. Volgens mij zit ik dan nog beter dan lease met een auto en vrijheid naar keuze....
Lang leve Skoda?