@MacManiac78 , dat zou zo maar kunnen, maar wees daar als dealer dan gewoon eerlijk in, in plaats van dit soort rare mailtjes (zeker op het moment dat er nogal wat commotie is over die Dieselmotoren). Dit geeft me het gevoel dat je inmiddels (sinds de overname van Swarttouw door Hoogenboom) een nummer bent in plaats van een klant. Wat dat betreft mag ik de verkoper die mij de auto verkocht (nog in de Swarttouw-tijd) wel, die zegt gewoon eerlijk dat ie me graag een nieuwe wil verkopen
.
Overigens moet ik wel kompleet zijn, als ik de auto voor onderhoud breng voel ik me nog steeds klant daar, en geen nummer. Qua sfeer (en personeel) is er weinig veranderd sindsdien. Maar rare mailings zit ik niet op te wachten, zo kreeg ik al heel snel na de overname een mailtje met de vraag of het niet eens tijd werd de Octavia in te ruilen, alsof ze serieus verwachten dat je als particuliere koper iedere 2 jaar of zo een nieuwe Octavia koopt.
En meer on topic, wat betreft eventuele terugroep acties betreft, inderdaad gewoon afwachten. Voorlopig kan m'n auto er nog wel een paar maanden tegen qua onderhoud, de eerstvolgende beurt zal zo'n beetje januari/februari worden (180.000 km), tegen die tijd zal ook wel duidelijk zijn wat er eventueel zal moeten gebeuren.