dj.verhulst
Forumguru
Ook ik ben de sjaak nu met een EGR koeler die vervangen moet worden (kreeg ook een knipperend voorgloeilampje te zien). Volgens mijn dealer, Martin Schilder in Alkmaar, kan dit geclaimd worden bij de importeur en wordt het dan volledig vergoed.
Ik heb daar wel vertrouwen in, maar wil dan ook mijn blik op de toekomst zetten.
Want als het dichtzetten beter is voor de auto, dan is dat toch de beste optie? Of ontstaat er dan gezeik met de APK? Wat is nu de beste keus NA het vervangen...? Heeft iemand daar een antwoord op?
dicht zetten software matig geeft de minste problemen, ze meten alleen het roet ,, en met die klep dicht heb juist amper roet dus je krijgt ook iets meer vermogen en bij gelijk belasting wat zuiniger, dus eigenlijk geen nadelen.
nu zijn ze we bezig met wetgeving om te kijken of er niet geknoeid is met blue ad systemen ,, maar als het alleen een diagnose check is of het aanwezig is en zou kunnen funtioneren als er nu wel een signaal gestuurd word zou dat goed moeten gaan, je heb iemand nodig met VAG com die de waarde even kan aanpassen in mate waar de egr open gaat.