Het grote winterbanden topic: winter 2013-2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jee13

Forumguru
Ja, ik heb ze op mijn OEM RS velgen ook gemonteetd

meet voor zekerheid naafgat even op, dan meet ik oude type logo even

flatron

Actief lid
En waar kan ik die "5JA 601 151 ULM" bestellen of kopen? Ik ga morgen naar de bandencentrale (velgen liggen nog daar) dan meet ik het naafgat even op. Alvast bedankt!

hemi24

Forumguru
En als het goed is krijg je dan dit:

960.jpg

(Gezien de code zou het in principe een onderdeel zijn voor de Fabia II (type 5J))

Noord26

Forumguru
Mooie wintersloffen!

Ik ga ze er aanstaande zaterdag weer even onder wisselen. Zo gepiept met een heftruck als 'brug'.

Noord26

Forumguru
Mooie wintersloffen!

Ik ga ze er aanstaande zaterdag weer even onder wisselen. Zo gepiept met een heftruck als 'brug'.

Jee13

Forumguru
hierbij de maten van OEM Skoda naakkapje voor OEM Skoda Lichtmetaal velgen
uitwendig 56mm
inwendig 52 mm

CoesDoes

Forumguru
De velgen die ik klaar heb liggen hebben blijkbaar naafgat: 57,10 zouden daar ook passende kapjes voor te vinden zijn of is er een alternatieve oplossing?
Ben nog in afwachting van bericht omtrent de bouten aangezien die niet meegeleverd zijn en ik me eigenlijk niet voor kan stellen dat ik geen andere bouten (en centreerringen) nodig zal hebben

CoesDoes

Forumguru
Ik weet niet precies over welke diameter je het hebt
Dus even in de gutachten gekeken, daar staat o.a. dit:
Kennzeichnung Rad/ Zentrierring: RP4-7017 D/Ø66,6xØ57,1
Lochzahl/Lochkreis- (mm)/Mittenloch-ø(mm): 5/112/57,1

Daarnaast staat er ook dit: Schraube M14x1,5 Kegel 60° 120 28,3, waarbij ik alleen door de 60 graden conische bout eigenlijk verwacht dat de standaard bouten niet gaan passen (en er dus een set meegeleverd had moeten worden)

CoesDoes

Forumguru
Zou ik zo ook niet weten.
Misschien een keer met een kapje bij een dealert langsrijden om te kijken of ze een passsend kappie hebben.

Jee13

Forumguru
Dat moet je creatief oplossen

Ik heb OEM VW velgen voor komende winter, die hebben ook ander naafgat

Ik heb losse kapjes op ebay gekocht en 55 mm sticker logos

20131107_192122.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan