Nou, hier valt nog wel het een en ander op af te dingen:WAARSCHUWING MAXIMAAL 180 KM/H
En voor de velen die nu banden hebben met snelheid index V niet vergeten om de waarschuwing snelheid op 180 km/h te zetten.
WAARSCHUWING MAXIMAAL 180 KM/H
En voor de velen die nu banden hebben met snelheid index V niet vergeten om de waarschuwing snelheid op 180 km/h te zetten.
(ooit wel eens gehoord dat het bij de APK van belang zou zijn)
In het infotainment :
Banden ›Op de toets → → Banden drukken. ■ Bandensp. controle - Systeem voor de bandenspanningscontrole ■ SET - Opslaan van de bandenspanningswaarden ■ Winterbanden - Instelling van de snelheidsbegrenzing voor winterbanden ■ Snelheidswaarschuwing - In-/uitschakelen van de snelheidswaarschuwing voor winterbanden ■ Waarschuwing bij - Instelling van de snelheid voor de waarschuwing
Dus zij laten jou 300 euro betalen voor 4 velgen die maximaal 200 euro kosten, terwijl je hun ook nog dik geld bespaart, want jouw methode bespaart ze 4x2x5 = 40 maal banden omleggen + uitbalanceren. Stel dat dat een tientje kost, dan is dat nog eens 400 euro... Lekkere leasemaatschappij heb je dan.@yves1966 Ik heb bij de leasemaatschappij gevraagd of ik er stalen velgen bij kan krijgen. Moeilijk moeilijk... want het wijkt af van de standaard. Kost uiteindelijk 5 euro per maand extra en dat keer 5 jaar is dus dik 300 euro.
Yup, Athlon Carlease. Ik heb ze het rekensommetje ook voorgelegd, maar zo zat het volgens hun niet in elkaar. Kortingen op de bandenwissel waren anders. Het komt er gewoon op neer dat ze het je zo onaantrekkelijk mogelijk proberen te maken zodat je zoiets hebt van laat maar zitten... Wel jammer vind ik. De velgen hebben minder te lijden dus zou voor hun ook beter moeten zijn.Dus zij laten jou 300 euro betalen voor 4 velgen die maximaal 200 euro kosten, terwijl je hun ook nog dik geld bespaart, want jouw methode bespaart ze 4x2x5 = 40 maal banden omleggen + uitbalanceren. Stel dat dat een tientje kost, dan is dat nog eens 400 euro... Lekkere leasemaatschappij heb je dan.
Nog even een vraagje aan de kenners onder ons. Ik wil 4 stalen 16 inch velgen voor mijn O3 kopen en hierop de winterbanden laten monteren. Standaard zou het ET47 moeten zijn maar deze zijn niet te vinden. Wel ET42 of 50. Welke kan ik beter nemen, ik weet dat ze allebei kunnen omdat ze binnen de 5 marge zitten.
Mooi woord voor galgjeHet gelijkvormigheidsattest raadplegen, alle toegelaten maten staan vermeld.