Hij is in Nederland

Trucker

Actief lid
Dan heb je inderdaad geluk gehad,ik kan me voorstellen dat je niet meer
motor rijd.
Mijn ouders hebben het nooit leuk gevonden dat ik motor rijd en toevallig
heb ik hem deze week verkocht was een xj 600

Bijlagen

• 26072010036.jpg
    26072010036.jpg
    20,5 KB · Weergaven: 15

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, dat is het fijne van dat soort activiteiten, dat je het helemaal zelf kunt regelen. Ik hou ook niet van zwemmen (te koud) en wandelen vind ik ook fijn, hoewel een stuk minder op het platte vlak. Zo ik ga nu lekker met een boek naar bed (zit met m'n dochter 2 weken in ons huisje in Friesland, wat een leven, he?)

CaseyBasey

Actief lid
Rosinfield: zeker een goed leven! Welterusten.

Ik was afgelopen maandag en dinsdag ook in Friesland. Kamperen in Gaastmeer en zeilen op het Gaaster- en Hegermeer. Heerlijk.

CaseyBasey

Actief lid
Trucker: Mijn ouders vonden het ook verschrikkelijk dat ik motor ging rijden. Had als puber m'n ouders ook al bang en teleurgesteld gemaakt door m'n brommers op te voeren...

FredV

Banned
Friesland. Heerlijk.

Weet er alles van. Woon tegen t Drents-Friese Wold aan:)
drielandenpunt zeg maar Overijssel/Drenthe/Friesland

Als ik mn straat uitloop. loop ik zo de bossen in en kan doorlopen tot Appelscha:) Schitterend .
Heb altijd in de randstad gewoond en dan hier de rust en natuur.
Fantastisch.

Trusten Rosinfield

Rosinfield

† In Memoriam
FredV: Daar komen wij ook heel vaak, ons huisje ligt net in Friesland (Oldeberkoop). Hebben het al bijna 17 jaar en zijn er praktisch elk weekend en vooral ik ook regelmatig zo maar eens. Het liefs gingen we morgen ook hier wonen, maar helaas vrouw moet nog werken en dochter nog thuis. Ik voel me hier zoveel prettiger dan in Amsterdam en de mensen zijn over het algemeen ook een stuk aardiger en relaxter.

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, da's het probleem niet. We zullen nog even moeten wachten tot we "vrij" zijn. En dan nog zal het niet meevallen; er zit waarschijnlijk nogal een behoorlijk gat tussen de waarde van de recreatiewoning en de prijs van een "echt" huis. Maar iets huren kan natuurlijk ook, prijzen zijn in vergelijking met het westen belachelijk laag.

Rosinfield

† In Memoriam
Inmiddels weer een week voorbij en nada vernomen. Vorige week kon men dus melden dat hij in Nederland was. Vraag me af of die auto dan gewoon ergens een week staat te wachten, of wat? Word het zo langzamerhand wel een beetje zat. Men zou mij bellen zodra hij binnen was, dus denk niet dat het veel zin heeft weer zelf te gaan bellen, bovendien baal ik daar ook van dat ik steeds zelf initiatief moet nemen. Het is toch niet zo'n moeite je af en toe even op de hoogte te houden of idd de klant toegang te geven tot een order-volg-systeem? Zou een hoop onrust bij de klant en overlast voor de dealer schelen

CaseyBasey

Actief lid
Waardeloos, inderdaad.
Zelf zit ik nu weer te dubben of ik weer 's naar de status zal vragen. Vorige week kreeg ik op m'n vraag de bevestiging dat alles volgens plan loopt. Dat zou kunnen betekenen dat ie nu in Nederland is. Had dan wel een status-update verwacht.

corsaar

Senior Member
@CB
Ik wil je er even aan herinneren dat mijn auto al een week
op het terrein van de dealer stond zonder dat er wat mee gebeurde.
Ik heb toen zelf de dealer gebeld en meedegedeed dat ik uit bertrouwbare bron vernomen had dat mijn auto binnen was. O ja dat is waar, wanneer zullen we afspreken voor de aflevering ? Dus gewoon bellen en blijven bellen.

Wasmachineman

Forumguru
Mijne staat ook al weer een tijdje in de regen te wachten. Ik zou lekker bellen. Ik zou het toch zo anders doen als ik dealer was.:super:

Trucker

Actief lid
Ik rij elke dag naar mijn werk langs de dealer en zie vaak de nieuwe auto"s
een paar weken staan zonder dat er wat meegedaan word.

CaseyBasey

Actief lid
Rosinfield, Trucker: ik denk ook dat alles met de planning van dealer/werkplaats te maken heeft. Men heeft het de laatste tijd veel drukker dan voorzien en met capaciteitsuitbreiding wordt natuurlijk gewacht totdat men het idee heeft dat deze drukte structureel zal zijn.

Rosinfield

† In Memoriam
Bovendien heb ik zo langzamerhand iets van bekijk het maar, ik verdom het om als een hijgende hond weer aan de telefoon te gaan hangen. Ook grote kans dat ik straks zeg als ze bellen dat ik voorlopig niet kan en dat ze hem nog maar even moeten laten staan. Als ik nl volgende week weer terug ben in A'dam, ga ik niet door de week ook nog eens speciaal daarvoor heen en weer rijden.

Bovenaan Onderaan