Hij is in Nederland

corsaar

Senior Member
Maar een naam heb ik van jou nog niet gehoord.

Net even een met de yeti boodschap gedaan ze is vrouwelijk
bij het starten hoorde ik iets hhhmm, Rosenfields Henk (ietwat saai hoorde ik)
heeft er een frivole vriendin bij haar naam is ook bekend
komt straks in de kroeg. (kantine)

Rosinfield

† In Memoriam
Ben zeer benieuwd! Leuk dat de naamgevingstik van mijn dochter navolging krijgt! Wie weet kunnen onze Yeti's ooit daten, verkering krijgen, trouwen. Alleen wel jammer dat reproduceren er niet in zit, zouden we een goed handeltje kunnen opzetten.

CaseyBasey

Actief lid
Rosinfield, je hebt gelijk. "Voorspiegelen" wordt gebruikt als reeds vaststaat dat je in de maling wordt genomen. Achteraf kan ik vaststellen dat het bij mij om een reële inschatting ging.

Rosinfield

† In Memoriam
Gisteren dus mailtje retour gestuurd met opm over het ontbreken van de stootstrips in de order en het verzoek deze wel te monteren. Niets op gehoord, dus vandaag maar weer gebeld. Degene die ik hebben moet is er niet, een ander in gesprek, dus gevraagd of het kan worden doorgegeven. Zal mij benieuwen, ook nog steeds geen kenteken gekregen. Neem aan dat ook wanneer je dit op het allerlaatst doorgeeft aan de verzekering, het ok is.

CaseyBasey

Actief lid
Wat een rottige (non)communicatie, zeg.
Wat betreft de verzekering: bij mijn verzekering kan je het dacht ik zelfs opgeven op de dag van overdracht van de auto.

Rosinfield

† In Memoriam
Nou ja, het komt op mij nou niet bepaald klantvriendelijk en professioneel over, eerlijk gezegd. Zal blij zijn als alles in kannen en kruiken is.

EdK

Forumguru
In principe kun je verzekering op de dag zelf doorgeven !
Bij mijn verzekering kan ik het zelfs per internet doen en krijg ik zelfs 5% korting op de premie hierdoor.
Dus als je het zelf zeker wil weten dan nu alvast met je verzekringsmaatschappij bellen of mailen.

Bovenaan Onderaan