HarrieSkoda
Forumguru
Finnik niet zo'n sterk argument, aangezien de keurmeester hoogstwaarschijnlijk niet naar de keurmerken van individuele lampjes zal kijken, hoogstens zal checken of het dimlicht niet te hoog staat. En het is maar de vraag of hij daarbij heel erg gedetailleerd op het totale lichtbeeld let zolang er geen flink opvallende afwijking te zien is; ik denk van niet...
Dat denk ik toch! Het apparaat voor het lichtbeeld wordt bij een goede keurmeester tevoorschijn gehaald en het lichtbeeld nauwkeurig gecheckt.
Zelfs toen ik een keer een halogeen pitje stuk had in een auto kreeg ik dit als argument tijdens de APK.
Lees nogmaals mijn argumenten...
En eentje daarvan luidt: "de prijs/prestatieverhouding op orde is"
En nee, ik ga ze niet zelf eerst voor veel poen aanschaffen om dan vervolgens tot de conclusie te komen dat ze, net als menige andere Hx LED retrofit, fysiek niet passen in de koplampunits van mijn Skoda (dim-/grootlicht).
Volgens mij ben ik één van de weinigen alhier die daadwerkelijk het nodige (elektrisch) onderzoek heeft gedaan naar diverse LED alternatieven.
Je kan wel onderzoek hebben gedaan, maar hoog van de toren staan blazen terwijl je de Hilox nog niet onder de loep hebt genomen vind ik zachtgezegd jammer te noemen.
Ze claimen het niet voor niets, anders weten ze ook wel dat consumenten écht wel terugkomen (ik ben namelijk zo eentje, als ze niet kunnen bieden waarmee ze adverteren).
Hoe kun je prijs/prestatieverhouding nu al concluderen dan? Heb je al gezien hoe lang ze meegaan dan?