En nogmaals het is even zoeken naar de juiste lamp, maar ook met 125 euro voor een set betaal je 6x de prijs..
Ongetwijfeld heb je gelijk.
En ja de nederlandse winkels halen het ook weg uit china en zoals al gezegd daarnet ook een apple laat zijn producten daar fabriceren.
Ja omdat het stukken goedkoper is mbt het arbeidsloon..
Maar vele dingen worden voor nederlandse ( en dus ook Apple ) naar hun specs daar geproduceerd.
En tsja als die chinezen dan zien dat er producten goed verkopen gaan ze deze kopiëren en goedkoper op de markt zetten.
Alleen worden ze niet volgens de specs van het orgineel geproduceerd.
Dus maken ze look a likes die goedkoper op de markt worden gezet waardoor het artikel aantrekkelijk word tot zeer aantrekkelijk.
De firma waar ik voor werk, die heeft ook produkten die rechtstreeks uit china komen.
Maar deze producten worden ook gebouwd naar specs die wij van te voren hebben aangegeven. En dan is het soms nog erg moeilijk communiceren en weer firmware toegestuurd krijgen vanwege problemen die we in het veld ermee hebben
En zodoende heb je dus ook een boel bagger bij een toko van Ali en zijn broeders.
Hiermee zeg ik niet dat alle producten van Ali bagger zijn want er worden zeker wel goede geproduceerd alleen is het vaak erg moeilijk om deze tussen het afval te vinden.
Dus tsja zoals
@turboturbo dan ook zegt dan maar op zeker spelen en wat duurder uit zijn.
En als het dan toch nederlandse bagger is dan is het toch makkelijker verhaal halen.
En ook ikzelf koop ook bij Ali, Zit nu bv te wachten op paar krimptangen en kabeltangen.
Tsja spotgoedkoop en zeker niet de kwaliteit als een Knipex etc, maar in dit geval de opvatting dat als ik er een jaar mee kan werken dan ben ik al tevreden en heb ik hem al terugverdiend.
Maw het is een afweging, en die is voor een ieder persoonlijk.
Zoals CH alles getest heeft zoals hij in een topic heeft geschreven, tsja helaas heb ik daar niet de tijd voor omdat ik die in andere dingen moet steken.
Maar zou ik die tijd wel hebben ( waarschijnlijk als ik met pensioen ben ) dan zou ik zoiets ook een leuk projectje vinden.