Huhhh, hoe was het geheel van jou dan verpakt ?....van? De particels piepschuim?
In die doosjes zit een soort piepschuim om de armaturen heen (waar de led chips op zitten)hoe was het geheel van jou dan verpakt ?
In die doosjes zit een soort piepschuim om de armaturen heen (waar de led chips op zitten)
M'n telefoon kan niet van zo dichtbij scherp stellen. Het zijn een soort kleine stofjes haast afkomstig van het beschermende schuim wat eromheen zit. Dat zie je op de foto achter de lamp liggen (kleur is zwart). Het laat zich gemakkelijk eraf blazen zie ik wel. Ik vroeg me even af hoe goed zo'n chip tegen vuil of vettigheid kan en of er bijv vuil in kan branden wanneer ze heet zijn. En of je het mag aanraken met bijv een doek of borstel.
Bekijk bijlage 70220
Wat wordt nu met die siliconen coating bedoeld?In the event that a LUXEON emitter requires cleaning, first try a gentle swabbing using a lint-free swab. If needed, a lint-free swab and isopropyl alcohol (IPA) can be used to gently remove dirt from the silicone coating. Do not use other solvents as they may adversely react with the package of the LUXEON emitter.
Bijna goed de H4. Hilox noemt ze overigens HB4, geen idee waarom.
Dat lijkt me vreemd; H4, HB4 noemen.Bijna goed - het is een H4. Hilox noemt ze overigens HB4, geen idee waarom.
These products do not have ECE approval. This means they must not be used on public roads.(bron: OSRAM.nl)
Dit product is niet bestemd voor op de openbare weg...
En daarin is hij de enige niet...Het is nu wel meer dan duidelijk geworden dat je geen fan bent van (Hilox) (aftermarket) LED verlichting .
Correctie:Het is nu wel meer dan duidelijk geworden dat je geen fan bent van (Hilox) (aftermarket) LED verlichting .
Nou ja, als het niet goedgekeurd is voor gebruik op de openbare weg, dan zou daar mogelijk, misschien, eventueel ook wel eens een reden voor kúnnen zijn, toch?
En ik rij nu eenmaal voornamelijk op de openbare weg. De wel toegelaten Philips RaceVisions geven daar ruim voldoende licht en zijn ook goed genoeg voor die 15 strekkende meter niet-openbare oprit die ik steeds moet overbruggen...
Correctie:
Ik ben geen fan van [welk plakmerk dan ook] leverancier die imho te hoge prijzen vraagt voor dit soort hardware.
Volgens mij heb je iets gemist.
Ik ben wel degelijk fan van aftermarket LED verlichting:
https://www.skodaforum.nl/forum/i/hb4-led-mistlicht-ombouw.34644/
Mits het goed past, goed functioneert en de prijs/prestatieverhouding op orde is.
Finnik niet zo'n sterk argument, aangezien de keurmeester hoogstwaarschijnlijk niet naar de keurmerken van individuele lampjes zal kijken, hoogstens zal checken of het dimlicht niet te hoog staat. En het is maar de vraag of hij daarbij heel erg gedetailleerd op het totale lichtbeeld let zolang er geen flink opvallende afwijking te zien is; ik denk van niet...aangezien ze er gewoon mee door de APK komen
Lees nogmaals mijn argumenten...Als je zulke gedegen onderzoeken doet, waarom dan ook niet van Hilox?
Volgens mij ben ik één van de weinigen alhier die daadwerkelijk het nodige (elektrisch) onderzoek heeft gedaan naar diverse LED alternatieven.Vind dat altijd zo jammer, hard roepen over hoe slecht of goed iets is, terwijl je het niet eens in real life hebt kunnen bekijken.