Hoe ouder hoe gekker

hemi24

Forumguru
Dan spoor je toch niet helemaal, als je in NL (of omringende landen) op het dak van je auto gaat kamperen..?!?

:sterretjes:

sitechris

Donateur
Ik zou me niet zo'n zorgen maken om de olie. Meestal is het zwakke punt van de 1.0 TSI-tjes de DSG versnellingsbak. Niet de motor ;).

En aangezien jij een handbakje hebt, niets aan het handje.

@Rosinfield ga je de auto nog chippen?

EdK

Forumguru
En de rubber mat ook al binnen ?
Dus binnenkort is die helemaal zoals je wil en hoef je geen euries meer uit te geven aan de UP....

Rosinfield

† In Memoriam
Vandaag snelweg rit Oldeberkoop - Hilversum en vv. De eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat het qua comfort wel wat minder is. Redelijk wat geluid bij 133 km/u en onderstel is behoorlijk stug; een beetje zoals de Polo in sportstand. Maar op zich prima te doen.
Mevr Rosinfield schakelt er lustig op los. De 4 /6 en 3/5 zitten behoorlijk dicht bij elkaar en ook ik zit dan nog af en toe mis. Die schakelindicator lijkt wel een would be onaangepaste DSG. Geeft veel te vroeg aan dat er kan worden overgeschakeld. Ik negeer die gewoon. VW navigatie (maps and more) is er niet beter op geworden sedert de loskoppeling van Garmin. Enige voordeel is dat je geen mobiele data gebruikt als je een van de kaarten op je telefoon download. Maar de stem is zo goed als onverstaanbaar. Een raar mengsel van Engels en Zuid-Afrikaans. Heb de app eruit gegooid en opnieuw geinstalleerd. Soms schijn je dan ineens een netjes ABN sprekende dame te krijgen en komt het geluid ineens uit je telefoon. Navigeren met Google maps en Waze gaat prima.

Japanese Power

Donateur
Ik heb de Maps and More een keer getest en gelijk verwijderd. Absoluut geen fijne bediening en zeer zeker niet accuraat. Genoeg alternatieven zoals je al in je andere topic hierover hebt kunnen lezen, maar misschien toch wel je abbo wat upgraden.

Rosinfield

† In Memoriam
maar misschien toch wel je abbo wat upgraden.

Denk het niet hoor; zoveel rijden we niet en meestal naar bekende locaties. En we hebben ieder een telefoon. Alleen in de vakantie redden we het sowieso niet, ook 3 weken geen wifi. Dus dan maar wat bijkopen. Normaal gesproken gebruiken we praktisch niets van de 3 Gb

Met FM kun je ook navigeren en moet zeggen dat deze me steeds meer gaat bevallen....
Ja klopt, ook geprobeerd

Japanese Power

Donateur
Met FM kun je ook navigeren en moet zeggen dat deze me steeds meer gaat bevallen....
Mee eens, ik moet zeggen sinds ik de Enyaq rij en de standaard navi van de Enyaq me zo tegenvalt dat ik en in NL maar ook met de vakanties volledig op FM rij. Fm schakelt automatisch in zodra ik in de auto stap.

HarrieSkoda

Forumguru
Is het zo met FM dat hij zelfs aangeeft hoe lang een verkeerslicht nog op rood staat?

Meen hier iets over gehoord te hebben.

Bovenaan Onderaan