De dijk van de Rijn zal morgen maar doorbreken, nou dan ben je blij dat je op dak van je wagen kunt slapen hoor .....op het dak van je auto gaat kamperen..?!?
Zeker! BinnenkortIk zou me niet zo'n zorgen maken om de olie. Meestal is het zwakke punt van de 1.0 TSI-tjes de DSG versnellingsbak. Niet de motor .
En aangezien jij een handbakje hebt, niets aan het handje.
@Rosinfield ga je de auto nog chippen?
Dus je gaat je tuin volgooien met zonnepanelen.....??Verder gaan we dik verdienen
Gek genoeg vind ik Beats audio in de Up een stuk beter te pruimen dan in de Polo. Polo is blijkbaar wat minder koestisch. Muziek via kaartje werkt prima.
Is met de Fab ook, maar ja je kijkt er naar of niet !Geeft veel te vroeg aan dat er kan worden overgeschakeld.
Aan de andere kant dan een glijbaan waar de kleinkinderen vanaf kunnen glijden?Wel geinig, maar zo gek ben ik nou ook weer niet Bekijk bijlage 98082
maar misschien toch wel je abbo wat upgraden.
Ja klopt, ook geprobeerdMet FM kun je ook navigeren en moet zeggen dat deze me steeds meer gaat bevallen....
Mee eens, ik moet zeggen sinds ik de Enyaq rij en de standaard navi van de Enyaq me zo tegenvalt dat ik en in NL maar ook met de vakanties volledig op FM rij. Fm schakelt automatisch in zodra ik in de auto stap.Met FM kun je ook navigeren en moet zeggen dat deze me steeds meer gaat bevallen....