Spierings
Forumguru
Mijn schoonouders hebben ook een Yaris Hybrid. Vind het zelf ook echt niks om dezelfde reden als hier boven. Vind er zelf ook geen gevoel in zitten kwa accelereren, je rijd op electro stil weg waarbij opeens de motor erbij komt... Ik ben zelf iemand die graag de motor hoort.. Zelfs de Porsche Hybrid van mijn baas kan me daarin niet bekoren, alleen moet ik wel zeggen dat de boost functie daarin wel erg leuk is.
De Yaris is met name erg zuinig in de eco stand, maar is dan echt niet vooruit te branden.. in de normale stand is dat al beter.
Maar dan heb je nog bij een tussen sprintje waarbij hij vermogen nodig heeft dat de motor begint te loeien.. Hij lijkt niet hard te kunnen accelereren met lage toeren..
Natuurlijk hangt dit sterk van je rijstijl af, als je toch amper het gaspedaal gebruikt zal je hier minder last van hebben..
De Yaris is met name erg zuinig in de eco stand, maar is dan echt niet vooruit te branden.. in de normale stand is dat al beter.
Maar dan heb je nog bij een tussen sprintje waarbij hij vermogen nodig heeft dat de motor begint te loeien.. Hij lijkt niet hard te kunnen accelereren met lage toeren..
Natuurlijk hangt dit sterk van je rijstijl af, als je toch amper het gaspedaal gebruikt zal je hier minder last van hebben..