@Tees Ik hoop dat die Kuga zich ook weer zo 'saai' gaat gedragen.
imho Was onze Roomster zelfs opvallender dan deze helemaal-zwart Kuga.
Bovendien klinkt 225pk leuk, maar dat zijn natuurlijk de waardes van het EV en het ICE gedeelte opgeteld.
En vanwege het milieu maak ik mezelf geen illusies hoor. Dan had ik veel beter netjes en zuinig met die Roomster moeten doorrijden...
En met 'saai' bedoel ik dan, ons zo rustig mogelijk en zo prettig, handig en comfortabel mogelijk van z'n mobilteitsmogelijkheden voorzien. Dus liever geen 'gedoe', geen onverwachte 'rare' mankementen.
Voor zover ik begrepen heb, uit de diverse Ford forums, zijn er in het begin ook diverse rare dingen geweest met de onboard s/w. Hopelijk is dat nu een beetje volwassen. En krijg ik niet de kommer & kwel die menig VAG model teistert.
Tot nu toe heb ik van de betreffende garage ook een goede indruk
gekregen. Meer goede dan beroerde beoordelingen.
Dat is nu juist waar het bij Skoda misging. Wij kochten de Roomster toen de Skodagarage alhier nog privé eigendom was. Toen werd de boel overgenomen en ging samen met VW. Dat was het begin van het einde. Daarna werd die boel nog een keer overgenomen door A-point. Toen was het helemaal gedaan met de prettige en 'normale' service.
Kun je nagaan; we hadden eerst dat proefrit avontuur met de Ford garage in onze thuisstad. En uiteindelijk hebben we die Kuga gekocht bij Ford in Harderwijk. Kortom; de auto deugde wel. De mensen er omheen niet...
Ben dan ook heel benieuwd hoe de aflevering over enige tijd in z'n werk gaat. Want tot nu toe hebben we bij alle eerdere garages waar we een auto kochten of via de werkgever lease-, gezeik gehad.