Even gecheckt vergeleken met een Superb in de businessuitvoeringen (overweeg beide in 110KW TSI DSG). Zoveel goedkoper als de Kodiaq in de basis is, gaat bij een Ambition Business bijna teniet. Scheelt maar een paar honderd Euro. Op zich zeker geen slechte deal dus maar ze hebben de "gewone", niet business uitvoeringen (bewust?) een stuk goedkoper ingestoken. Ben benieuwd naar de uitrusting in vergelijk met de Superb!
Weet iemand trouwens of de prijzen op de skoda site van de Superb al de 2017 prijzen zijn? Zo niet gaan die nog omhoog wellicht :-)
Is het nou zo dat de Business uitvoeringen gelijk zijn aan de niet-business uitvoeringen, met als verschil de opties onder "beschikt bovendien over" in de prijslijsten? Want dan is een Ambition Business bijna gelijk aan een gewone Style. Ik vind het maar lastig om goed inzichtelijk te krijgen wat de beste optie voor mij is, een gewone Style met wat extra's of een Ambition Business met wat extra's. Sowieso zit er weinig lijn in die prijlijsten, de opties bij de Business uitvoeringen zijn anders dan bij de normale uitvoeringen.
Meerprijs is wel aanzienlijk, maar in de style zitten een paar opties die ik bij de ambition moet bestellen. Dan valt het niet tegen.Ik vind wat je extra moet betalen voor een Style t.o.v. een Ambition veel geld voor weinig extra opties. Ambition Business is veel interessanter.
Ik heb een lease offerte bij onze lease maatschappij gevraagd voor
Leaseplan? Zit ik ook bij .... 2 tot 3 weken.