Zodra de leaseprijzen bekend zijn dan wil ik zsm mijn Kodiaq bestellen, ik ga dan voor de Ambition Business 1.4tsi 125pk en een aantal opties.
Nu heb ik de prijslijsten 'standaard uitvoeringen, opties en pakketten' uitvoerig bestudeerd maar blijf met een aantal vragen zitten. Ik heb ze doorgezet naar de dealer maar het blijft stil... Iemand hier misschien die de antwoorden weet?
Vraag 1
De standaard uitrusting van de Ambition omvat; Multifunctioneel 3-spaaks lederen stuurwiel met radio bediening.
Bij de Style is dit een Multifunctioneel 3-spaaks lederen stuurwiel met radio en telefoon bediening
Mijn vraag is, hoe zit het bij de Ambition Business precies? Heb je hier wel of geen bediening voor telefoon op het stuurwiel? Hoe ziet je stuurwiel er überhaupt uit zonder telefoonbediening? Links zit toch standaard radio bediening, rechts de telefoon?!
Vraag 2
Heeft de Ambition Business uitvoering ook de zilveren raamomlijsting? Er wordt namelijk alleen gesproken over een zilveren dakrailing. Het gekke is, voor zowel de Ambition en Ambition Business wordt het pakket ‘Dakrailing en raamomlijsting zilverkleurig (CHR)’ voor dezelfde prijs aangeboden (€400)
Vraag 3
De standaard uitrusting van de Ambition omvat; een elektrische handrem en een lederen handremgreep. Ik kan me daar niet echt een voorstelling bij maken. De elektrisch handrem in mijn Passat is gewoon een knopje, geen handgreep.
Hoe zit dat precies?
Vraag 4
Wat wordt er bedoeld met een trekhaakvoorbereiding (1M5)? Ik wil een trekhaak op de auto maar normaal gesproken neem ik dat als accessoire achteraf.
Heb ik deze trekhaakvoorbereiding dan nodig?