Interesse tot koop van de Kodiaq?!

Frenk21

Forumguru
Vandaag bij dealer geweest konden nog geen offerte maken systeem was nog niet bijgewerkt. Voor Vrijdag nieuwe afspraak gemaakt.
Hier hetzelfde. Wel samen met de dealer alles op papier doorgenomen en de superb bekeken. De offerte wordt gemaakt zodra het systeem weer werkt:lezen:.
Mijn keuze is gevallen op de style bussines met panodak, sunset en trekhaak in het lavablue:D. Zal wel de 1.4 worden ipv de 2.0. :cry:

marang73

Forumguru
Hier hetzelfde. Wel samen met de dealer alles op papier doorgenomen en de superb bekeken.

Zo klantvriendelijk waren ze bij mij niet. Sterker nog er werd verteld dat particulieren kopers voorrang hebben omdat leaserijders vaak na 4 jaar overstappen naar een ander merk en zij met part. graag een langdurige relatie willen.

De 1250 Kodiaqs worden wel verdeeld over de dealers. De mijne schatten in dat zij er een stuk of 30 krijgen. Ging met de Superb ook zo. Maar toen daar de eerste lichting op was was er opeens een extra lichting van 500.

redfoxert

Senior Member
De 1250 Kodiaqs worden wel verdeeld over de dealers. De mijne schatten in dat zij er een stuk of 30 krijgen. Ging met de Superb ook zo. Maar toen daar de eerste lichting op was was er opeens een extra lichting van 500.

Wait, what? Er komen "maar" 1250 Kodiaqs beschikbaar in de eerste lichting? Overigens, wat zeggen de dealers over de levertijden? Maart in de showroom is nog niet uitgeleverd. Wanneer zouden de eerste uitleveringen kunnen plaatsvinden?

Gelukkig is onze leasemaatschappij tevens de dealer en rijden bijna al onze 150 leaserijders in een auto van deze dealership (VW/Audi/Skoda/Seat). Toen ik met een jas van mn bedrijf binnen kwam lopen toen ik voor de Seat Ateca ging kijken kwamen ze als vliegen op me af :) Over "voorrang" maak ik me niet zo'n zorgen.

Ik zou gaan voor een Zwarte KODIAQ 150pk DSG-7 Diesel met:

upload_2016-12-28_12-57-35.png

Maar ben erg benieuwd naar de leaseofferte... die nog niet gemaakt kan worden.
Afwachten maar tot eind volgende week. De configurator schijnt dan ook te werken.

Wel vreemd dat dat parkeerpakket goedkoper is dan de trekhaak los, of zie ik dat verkeerd?

Skodiaq

Forumguru
Dat viel mij inderdaad ook al op. Als de trekhaak inderdaad onderdeel is van het parkeerpakket, dan is dat heel interessant... kan het me alleen bijna niet voorstellen.

johnboy

Donateur
Was mij ook al opgevallen en de verkoper ook. Die heeft (ik denk) Pon nog even gebeld of dat klopte (en er geen 1000 euro bij moest): met die prijs konden ze werken werd door de telefoon gezegd. Dus mooi dacht ik, geen eur 850 extra maar 490 met extra opties (oa 360 graden ipv 180).
Echter...toen ik gisteren op mijn tablet de prijslijst business uitvoering van de Skodasite haalde: eur 1850,- :nailbiting::pieker::sterretjes::mad:. Op de prijslijst staat volgens mij niet prijswijzigingen voorbehouden...dus kijken of ik dat kan volhouden...

Ik zie nu ook dat de prijs van Parkeerpakket pro is aangepast! :mad: @johnboy: ik ben benieuwd of je dit kan volhouden en hoe ze hier mee omgaan! Hou ons op de hoogte want ik had deze optie ook opgeschreven voor de Kodiaq die ik volgend jaar wil gaan leasen.

Frenk21

Forumguru
Dan hebben ze er bij Pon zo lang over gedaan om de prijzen goed te krijgen en beginnen ze nu al te wijzigen in de prijslijst.:mad:Ik ben benieuwd hoe mijn offerte straks is. Daar zat ook het parkeerpakket pro in.(overigens zitten er in de bussines uitvoering al een aantal opties die ook in dit pakket zitten)

harry

Senior Member
Over de opties is sowieso niet heel veel te vinden. Ik ben wel eens benieuwd naar de verschillen in de nieuwste navigatie systemen, plaatjes van velgen, inhoud en omschrijving functie pakketten etc. De brochure geeft weinig informatie, ook op skoda be, de, uk etc is er weinig te vinden.

Is er iemand die meer info heeft?

johnboy

Donateur
Vanmiddag naar 1 van de 2 dealers voor offerte Business Line...systeem is alleen nog maar voor deze beschikbaar...ben benieuwd...

Mijn offerte is gemaakt bij de dealer, eens kijken welke leaseprijs er aangehangen gaat worden...

Ik heb inderdaad een Style Business 150PK DSG laten aanbieden.
Een beetje aangekleed komt hij toch snel op 50.000 euro.

Mijn offerte is gemaakt bij de dealer, eens kijken welke leaseprijs er aangehangen gaat worden...

Ik heb inderdaad een Style Business 150PK DSG laten aanbieden.
Een beetje aangekleed komt hij toch snel op 50.000 euro.

Gefeliciteerd! Precies de versie die ook bovenaan mijn lijstje staat. Maar dan ben ik toch benieuwd welke opties je allemaal voor die € 10.000 extra genomen hebt?

Bovenaan Onderaan