Japanese Power - T5 California

Japanese Power

Donateur
Oké oké. Omdat @Herzog Jan het zo graag wil weten. Afgelopen maand besloten om voorlopig geen ACP in te bouwen. Maar ja, het blijft toch kriebelen. En zeker nu afgelopen week ook de BT van de huidige speler de geest gaf ben ik toch maar weer gaan zoeken. Voorwaarde was wel een kantelbaar scherm want de hoek van de dash is best schuin waardoor er heel veel lichtinval wordt gecreëerd op je scherm.

Uiteindelijk via via een nieuwe Sony XAV-AX8150 kunnen scoren tegen een hele scherpe prijs. Maatje van me bouwt hem komende week ‘s avonds even voor me in.

Het is een 1 DIN unit met een verstelbaar scherm van 8,95 inch. Aansluitingen zijn universeel aan de huidige radio dus het zal een plug en play worden. Ben benieuwd. De prijzen die je online tegenkomt liggen aanzienlijk hoger dan waarvoor ik hem volledig legaal heb kunnen scoren.

IMG_8495.jpeg

Japanese Power

Donateur
Vandaag heb ik de inlegkast maar eens beetgepakt. Toen we de camper kochten zat er een af fabriek systeem naar die plankjes (lees lichtmetaal) zaten niet lekker strak maar onze zin. We hebben deze eruit gehaald en vervangen door een hangsysteem met 4 vakken maar ook dat was geen succes.

Vandaag de hele boel eruit gehaald en de constructie gedemonteerd wat er fabriek in zat. En dat was een klus na 17 jaar. Ben een middag bezig geweest in een vrij krappe ruimte maar het is gelukt.

De opvolger ligt klaar. Een mooie stabiele constructie met modulaire (vastliggende) planken van Adventure-Van uit Duitsland. Wordt vervolgd.

IMG_8504.jpeg

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan