JD tuning groep/kortingsactie

muurman

Senior Member
Beetje vergezocht die opmerking. Zo kun je overal wel wat van denken.
Ik ben nog eens door de pagina's heen gescrolled.
Op meerdere pagina's verwijst corné naar de tuner waar hij eerder een meeting regelde , maar op andere plekken steunt hij deze meeting toch.

Blijf er een raar gevoel bij houden maar gezien het feit dat corné niet alleen negatief is denk ik dat mijn opmerking toch idd niet helemaal terecht is.

CDK

Forumguru
@muurman, ik heb niet het gevoel dat ik me moet verdedigen, maar ter opheldering kan ik je laten weten dat ik in het geheel niets tegen JD heb, sterker nog, ze behoren tot de besten in de Benelux op VAG gebied, ik vind ze zelfs 'leuk' op Facebook ;) Ik hoop er zelfs nog eens een keer een meeting te kunnen organiseren in een volgend jaar. Dit jaar niet omdat ik @Joske niet voor de voeten wil lopen met zijn meet bij VAG Techniek op 6 september, anders had ik direct het stokje overgenomen toen de TS afhaakte.

Greetz Corné

kylimo

Senior Member
Door deze "aanbetaling" weet JD op 1 juni hoeveel korting er per persoon gegeven wordt
Al enige tijd volg ik dit topic en voor mij is het bijna duidelijk. Ik begrijp alleen de zin hierboven niet. Iedereen krijgt toch 20% korting op hetgene hij/zij laat uitvoeren?

Groeten Boy

kylimo

Senior Member
@Corne: inderdaad, maar als ik de zin lees lijkt het wel of er verschillen in kunnen gaan zitten. Het is dus 0% korting (=geen korting) of 20% korting en daar zitten ze nu al aan als ik naar het "betaald" lijstje kijk.

Rosinfield

† In Memoriam
De reden van de aanbetaling lijkt me evident, n.l. inbouwen van een garantie dat degenen die zich hebben opgegeven ook daadwerkelijk komen opdagen

micky

Forumguru
Heren bedankt! ik was even van de aardbodem verdwenen, bedrijfsuitje van 2 dagen, nu ben ik er weer, ik heb gezien dat de aanbetaling keurig is onderbouwd, ik zal mijn PB box even doorspitten en de lijst bijwerken naar de actuele stand.:cool:

micky

Forumguru
De laatste actuele lijst, uiteraard kunnen mensen zich nog tot 1 juni aanmelden.
Er zijn er een aantal die graag in de ochtend willen, ik heb op dit moment de eerste 3 vast gelegd, de rest is nog in overleg, dat kan ook op de dag zelf, maar als er wensen zijn, geef dat dan svp even bij mij aan via pb, aangezien er sowieso 8 kunnen en op dit moment er graag 7 willen op 21 juni, komt dus iedereen aan de beurt.

01) @Rosinfield (Fabia 1.2 TSI DSG 2014) def. Aug/sept + DSG (betaald)
02) @bluskabouter (Yeti 1.2 TSI 10/2013) def. 21 juni <10:00uur (betaald) 2
03) @Skodatek1 (O2 1.4 TSI 122 pk) def. 21 juni >14:00 (betaald)
04) @Super G (Superb I 1.9 TDI 105 pk) def. 21 juni 8:30 (betaald) 1
05) @felix78 (O3 1.2 TSI- 2013) 21 juni +rollen (Betaald)
06) @felix78 (Audi TT 2.0 TFSI 2008) 21 juni +DSG (betaald)
07) @Majefloti (O3 1.6 TDI 105 pk handbak) def. maakt zelf afspraak (betaald)
08) @geniusinc (O3 1.6 tdi dsg-7) def. juli (betaald)
09) @Sunshine (O3 1.6 TDI 105 pk 08/2013) def. 21 juni (betaald)
10) @Helly (O2 1.4TSI - DSG7) def. 21 juni +DSG in overleg met JD (Betaald) 3
11) @sweep (Audi A5 SB 1.8 TFSI) def. maakt zelf afspraak (betaald)
12) @S089917 (O3 1.6 TDI) def. maakt zelf afspraak (betaald)
13) @Skodamaster (O2 1.6 TDI) def. maakt zelf afspraak (betaald)
14) @micky (O3 1.6 TDI - DSG7) def. eind juli (betaald)

Laatst bewerkt:

micky

Forumguru
Ik heb zojuist even contact met JD gehad, de eerste betalingen zijn binnen, morgen stuur ik de lijst met adressen door (zit nu in Buitenland) JD maakt dan facturen aan op naam, iedereen die aanbetaald heeft krijgt al vast een factuur waarop de aanbetaling vermeld staat.

Bovenaan Onderaan