JD tuning groep/kortingsactie

micky

Forumguru
Ben ik mee eens, ik doe mijn best om eea te regelen voor de "overblijvers" waarom de mensen die zich aangemeld hebben voor de meeting in september wel geduld hebben tot dan en de aanmelders (een aantal dan) hier niet is mij onduidelijk, maar kan ik niet veel aan veranderen helaas. Maar goed om eea niet te laten escaleren zal ik proberen van middag bij JD langs te gaan om spijkers met koppen te slaan.

Laatst bewerkt:

sweep

Nieuw lid
Hallo,
ik ben in het bezit van een Audi SB en verkeer normaal gesproken (sinds 2008) op het audiforum.
Om maar met de deur in huis te vallen, ook ik heb speciaal voor deze actie (of toch tenminste om de vraag te kunnen stellen) een account hier geopend.
Indien het (nog) wordt getollereerd/gewaardeerd zou ik graag met de actie meedoen (evt. ook al op korte termijn).
Ik las dat er momenteel 10 zekere kandidaten zijn, misschien dat ik als 11e voor een nog wat meer solide basis kan zorgen.

@micky ik hoor graag van je.

micky

Forumguru
Beste deelnemers en lezers, vanmiddag ben ik bij JD geweest en heb alles met hun op een rijtje gezet, deels blijven de afspraken staan en deels hebben we ze aangepast.

Ten eerste is de Officiële meetings/tuningsdag gezet op zaterdag 21 juni (dit was de eerste vrije zaterdag bij JD en de origineel geplande dag is al voorbij) aanvang 8:30-9:00, dit omdat ze ook die dag nog andere afspraken hebben, minimaal 5 kunnen er aangepakt worden (op dit moment zijn er ongeveer 5 die haast hebben), wellicht meer.

Ik zal eenieder die deelneemt, een mail sturen via "conversaties" die svp zsm invullen en aan mij retourneren, ik stuur dan alles in 1 keer door naar JD.

Voorwaarden om deel te nemen zijn:

Inschrijven voor 1 juni, dan sluit de termijn, voor deze datum dient elke deelnemer een aanbetaling van €75,- over te boeken aan JD, let op!!: alleen diegenen die voor 1 juni het geld overmaken hebben recht op de korting.
Door deze "aanbetaling" weet JD op 1 juni hoeveel korting er per persoon gegeven wordt, de reden hiervoor is dat er dus mensen vanaf 1 juni en dus voor 21 juni zelf ook een afspraak mogen/kunnen maken bij JD om dus eerder getuned te worden, aangezien de wens data nogal ver uit elkaar liggen bij de verschillende personen is dit de beste oplossing.
Door deze aanbetaling is het dus ook mogelijk om in Augustus te gaan als je auto niet eerder geleverd of ingereden is, JD vraagt wel om uiterlijk 21 juni te bellen voor een (voorlopige) afspraak, dit om te voorkomen dat mensen pas aan het eind van het jaar komen.

Op dit moment zijn we met 10 personen, precies genoeg voor de korting van 20%, het is dus ook echt belangrijk dat iedereen voor 1 juni het geld overmaakt en de mail compleet ingevuld aan mij retour stuurt.

DSG aanpassingen: Hierover heb ik gesproken met JD, alle auto's die niet op het MQB platform staan kunnen aangepast worden, hiervoor krijg je dezelfde korting als voor de chip, dus 20% als het goed is, de prijzen staan op de site van JD: http://www.jdengineering.nl/

Voor de mensen met een MQB platform (waaronder ikzelf), geldt dat ze zich op een lijst kunnen laten zetten en op het moment dat de DSG voor onze auto aan te passen is, kun je dat alsnog laten doen tegen dezelfde korting als nu (voorwaarde uiteraard dat je nu wel je auto laat chippen).

In de mail die jullie krijgen wordt ook gevraagd aan te geven of je eventueel naderhand ook wilt rollen voor een vermogensuitdraai, hiervoor geldt ook weer dezelfde korting.

ertromp

Forumguru
Kan JD aangeven wat de risico's zijn voor de O3 bezitters (MQB) met DSG die blijkbaar eerst moeten chippen en achteraf de DSG pas kunnen laten aanpassen?

micky

Forumguru
Ik heb ze hierom gevraagd, ze hebben mij aangegeven dat dit geen probleem is zolang je onder de 350NM blijft, uiteraard handelt elke deelnemer hier op eigen risico.

CDK

Forumguru
Spijtig om te zeggen, maar zeker als het geen leaseauto betreft, zou ik niet gaan tunen zonder de mogelijkheid van een DSG aanpassing, aangezien de bak én de koppeling het zwaarder te verduren krijgen en in OEM modus hebben ze het al zo zwaar door de emissie eisen, niet verstandig om te doen dus!! Eindelijk is het hoge woord er dan toch uit... @micky dank voor de opheldering, aangezien er eerst werd verteld dat JD wél de MQB DSG's kon flashen. Er is iemand die het wel kan overigens, een dokter die niet in een witte jas loopt ;)

micky

Forumguru
Ik heb de lijst even wat overzichtelijker gemaakt.

01) @micky (1.6 TDI - DSG7) def. eind juli (betaald)
02) @Helly (1.4TSI - DSG7) ZSM +DSG
03) @felix78 (1.2 TSI- 2013) 21 juni +rollen (Betaald?)
04) @felix78 (Audi TT 2.0 TFSI 2008) 21 juni +DSG (betaald?)
05) @geniusinc (1.6 tdi dsg-7) def. juli (betaald)
06) @Majefloti (1.6 TDI 105 pk handbak) def. maakt zelf afspraak anders bij de eerste 5 op 21 juni (betaald)
07) @Skodatek1 (1.4 TSI 122 pk) def. 21 juni >14:00 (betaald: ?)
08) @bluskabouter (Yeti 1.2 TSI 10/2013) def. 21 juni (betaald: ?)
09) @Super G (Superb I 1.9 TDI 105 pk) def. 21 juni 8:30 (betaald)
10) @Rosinfield (Fabia 1.2 TSI DSG 2014) def. Aug/sept + DSG (betaald)

Willen de volgende mensen svp reageren?

11) @Darkmark76 (1.6 TDI 110 pk) ?
12) @Sunshine (1.6 TDI 105 pk 08/2013) heeft gereageerd, maar niet met de juiste informatie
13) @mcgrover (1.2TSI) ?
14) @Arnoud (1.6 TDI 110 pk) ?
15) @Armenian (transporter 1,9 tdi 86pk) ?
16) @timstyle (O2 combi 1.6tdi 5 bak) ?
17) @S089917 ?

Laatst bewerkt:

micky

Forumguru
de eerste definitieve reacties en aanbetalingen zijn binnen/gedaan, ik zie dat deelnemers online zijn (geweest) en wil iedereen verzoeken zsm te reageren, dan kan de eerste mail met info richting JD ;)

Majefloti

Forumguru
@micky laat er geen misverstand over bestaan dat ik (ik spreek even voor mezelf maar hopelijk geldt dat voor meerdere) het zeer waardeer dat je deze aktie overgenomen hebt en complimenten t.a.v. de gemaakte afspraken met JD!

Het was zeker niet mijn intentie om negatieve kritiek te leveren!

Daarnaast vind ik het niet meer dan fatsoenlijk als mensen zich opgeven ze vervolgens ook even kunnen reageren als gevraagd wordt of ze inderdaad definitief mee doen. Vandaar mijn poging, wetende dat ook jij het erg druk hebt, mede deze aktie wat meer aan te slingeren. Ik sta niet zo graag aan wal ;).

En ja, als je graag voor de grote vakantie wil tunen (mijn argumenten zijn exact hetzelfde als die van jou) dan is wachten, bijvoorbeeld op een meeting in het najaar, voor mij geen optie. Daar ben ik ook altijd open in geweest.

Ik ga je PM invullen :thumbsup:.

Micky,

Ik heb ook zojuist alle gegevens door gestuurd naar je en morgen wordt alles overgemaakt aan JD.

Nogmaals bedankt voor de inzet!!!!!

micky

Forumguru
Oke, hierbij de laatste stand van zaken voor vanavond, van 1 persoon hebben we nog geen reactie gehad, verder hebben we voor de 21ste 5-6 deelnemers, ik ben zelf op de 21ste aanwezig, ook al heb ik mijn auto nog niet.
Er was in het verleden een lijstje met forumleden die ook wilden komen gewoon voor de gezelligheid, ook voor hun geldt, geef je svp even opnieuw op, zodat we uit kunnen kaan van de meest actuele informatie.

01) @micky (1.6 TDI - DSG7) def. eind juli (betaald)
02) @Helly (1.4TSI - DSG7) def. als er nog plaats is op 21 juni +DSG in overleg met JD (Betaald)
03) @felix78 (1.2 TSI- 2013) 21 juni +rollen (Betaald?)
04) @felix78 (Audi TT 2.0 TFSI 2008) 21 juni +DSG (betaald?)
05) @geniusinc (1.6 tdi dsg-7) def. juli (betaald)
06) @Majefloti (1.6 TDI 105 pk handbak) def. maakt zelf afspraak anders bij de eerste 5 op 21 juni (betaald)
07) @Skodatek1 (1.4 TSI 122 pk) def. 21 juni >14:00 (betaald: ?)
08) @bluskabouter (Yeti 1.2 TSI 10/2013) def. 21 juni (betaald: ?)
09) @Super G (Superb I 1.9 TDI 105 pk) def. 21 juni 8:30 (betaald)
10) @Rosinfield (Fabia 1.2 TSI DSG 2014) def. Aug/sept + DSG (betaald)
11) @Sunshine (1.6 TDI 105 pk 08/2013) def. 21 juni als er plaats is (betaald: ?)
12) @S089917def. info volgt

Willen de volgende mensen svp reageren?

11) @Darkmark76 (1.6 TDI 110 pk) ?
13) @mcgrover (1.2TSI) ?
14) @Arnoud (1.6 TDI 110 pk) ?
15) @Armenian (transporter 1,9 tdi 86pk) ?
16) @timstyle (O2 combi 1.6tdi 5 bak) ?

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan