Beste deelnemers en lezers, vanmiddag ben ik bij JD geweest en heb alles met hun op een rijtje gezet, deels blijven de afspraken staan en deels hebben we ze aangepast.
Ten eerste is de Officiële meetings/tuningsdag gezet op
zaterdag 21 juni (dit was de eerste vrije zaterdag bij JD en de origineel geplande dag is al voorbij) aanvang 8:30-9:00, dit omdat ze ook die dag nog andere afspraken hebben, minimaal 5 kunnen er aangepakt worden (op dit moment zijn er ongeveer 5 die haast hebben), wellicht meer.
Ik zal eenieder die deelneemt, een mail sturen via "conversaties" die svp zsm invullen en aan mij retourneren, ik stuur dan alles in 1 keer door naar JD.
Voorwaarden om deel te nemen zijn:
Inschrijven voor 1 juni, dan sluit de termijn, voor deze datum dient elke deelnemer een aanbetaling van €75,- over te boeken aan JD, let op!!: alleen diegenen die voor 1 juni het geld overmaken hebben recht op de korting.
Door deze "aanbetaling" weet JD op 1 juni hoeveel korting er per persoon gegeven wordt, de reden hiervoor is dat er dus mensen vanaf 1 juni en dus voor 21 juni zelf ook een afspraak mogen/kunnen maken bij JD om dus eerder getuned te worden, aangezien de wens data nogal ver uit elkaar liggen bij de verschillende personen is dit de beste oplossing.
Door deze aanbetaling is het dus ook mogelijk om in Augustus te gaan als je auto niet eerder geleverd of ingereden is, JD vraagt wel om uiterlijk 21 juni te bellen voor een (voorlopige) afspraak, dit om te voorkomen dat mensen pas aan het eind van het jaar komen.
Op dit moment zijn we met 10 personen, precies genoeg voor de korting van 20%, het is dus ook echt belangrijk dat iedereen voor 1 juni het geld overmaakt en de mail compleet ingevuld aan mij retour stuurt.
DSG aanpassingen: Hierover heb ik gesproken met JD, alle auto's die niet op het MQB platform staan kunnen aangepast worden, hiervoor krijg je dezelfde korting als voor de chip, dus 20% als het goed is, de prijzen staan op de site van JD:
http://www.jdengineering.nl/
Voor de mensen met een MQB platform (waaronder ikzelf), geldt dat ze zich op een lijst kunnen laten zetten en op het moment dat de DSG voor onze auto aan te passen is, kun je dat alsnog laten doen tegen dezelfde korting als nu (voorwaarde uiteraard dat je nu wel je auto laat chippen).
In de mail die jullie krijgen wordt ook gevraagd aan te geven of je eventueel naderhand ook wilt rollen voor een vermogensuitdraai, hiervoor geldt ook weer dezelfde korting.