Om niet stil te blijven zitten wil ik graag van elke deelnemer een persoonlijke reactie met info (NAWT en kenteken) over oa wanneer ze op zijn vroegst/ uiterlijk willen tunen, dit om een planning te maken. Mijn idee is om 1 grote meeting te organiseren waarbij de maximaal aantal te tunen auto's ook aangepakt worden door JD, graag ook aangeven of je behoefte hebt aan DSG aanpassing en je wensen, dan kan ik dit ook gelijk bespreken en bekijken welke korting we krijgen.
de overigen die de auto nog niet op de te bepalen datum geleverd hebben gekregen (waaronder ik zelf waarschijnlijk) zullen dan waarschijnlijk op een later tijdstip gaan (ik zal met JD overleggen hoe hiermee om te gaan, bijv. met vouchers).
Dus serieus aan alle deelnemers, reageer zsm, want dit wordt de basis lijst die gaat gelden voor de korting. Mensen die niet reageren kunnen later ook niet meer meedoen, de sluitingsdatum zal ik later bepalen adhv afspraken met JD.
Ik zal dus in de komende dagen een nieuwe lijst maken met de mensen die gereageerd hebben.