JD tuning groep/kortingsactie

micky

Forumguru
Even een korte update, ik heb PB contact gehad met Skoda Rider, hij heeft mij gevraagd hoe ik het denk aan te pakken, daarop reactie gegeven, afgelopen donderdagavond, maar ik heb nog geen reactie terug gehad, als ik een reactie heb meld ik me zsm..

timstyle

Nieuw lid
Ik ben pas sinds 7 mei 2014 in het bezit van een Skoda Octavia 2 combi (1.6tdi 5 bak).
Maar ik wil hem graag ASAP laten kietelen, voorkeur JD Engeneering.
Volgens mij ben ik dus nummer 19 ofzo op de lijst der lijsten

micky

Forumguru
Hierbij de laatste lijst.

Ik heb de lijst opnieuw genummerd, anoniempje is er blijkbaar uitgehaald, dus volgens mij zitten we nu op 17 aangezien @Skoda Rider ook is afgevallen.

Ik wordt nu voorgesteld bij JD (alhoewel ik ze al ken vanuit het verleden, maar eea wordt nu overgedragen), ik kom zsm terug op, hoe om te gaan met de feitelijke gang van zaken.

We zullen niet allemaal op 1 dag tegelijk kunnen en er zijn er ook die niet zo lang willen wachten, terwijl er andere zijn waaronder ikzelf die de auto nog helemaal niet hebben.

Deelnemers tuning @JD Engineering Lochem

01) @Darkmark76 (1.6 TDI 110 pk)
02) @micky (1.6 TDI - DSG7)
03) @Helly (1.4TSI - DSG7)
04) @Sunshine (1.6 TDI 105 pk 08/2013)
05) @mcgrover (1.2TSI)
06) @felix78 (1.2 TSI- 2013)
07) @felix78 (Audi TT 2.0 TFSI 2008)
08) @geniusinc (1.6 tdi dsg-7)
09) @Majefloti (1.6 TDI 105 pk handbak)VOOR einde juni!!!
10) @Skodatek1 (1.4 TSI 122 pk)
11) @TurboBooster (Audi TT 8N Quattro 1.8- 20VT 225PK)
12) @Arnoud (1.6 TDI 110 pk)
13) @bluskabouter (Yeti 1.2 TSI 10/2013)
14) @Super G (Superb I 1.9 TDI 105 pk)
15) @Rosinfield (Fabia 1.2 TSI DSG 2014)
16) @Armenian (transporter 1,9 tdi 86pk)
17) @timstyle (O2 combi 1.6tdi 5 bak)
18) @

Laatst bewerkt:

micky

Forumguru
Om niet stil te blijven zitten wil ik graag van elke deelnemer een persoonlijke reactie met info (NAWT en kenteken) over oa wanneer ze op zijn vroegst/ uiterlijk willen tunen, dit om een planning te maken. Mijn idee is om 1 grote meeting te organiseren waarbij de maximaal aantal te tunen auto's ook aangepakt worden door JD, graag ook aangeven of je behoefte hebt aan DSG aanpassing en je wensen, dan kan ik dit ook gelijk bespreken en bekijken welke korting we krijgen.
de overigen die de auto nog niet op de te bepalen datum geleverd hebben gekregen (waaronder ik zelf waarschijnlijk) zullen dan waarschijnlijk op een later tijdstip gaan (ik zal met JD overleggen hoe hiermee om te gaan, bijv. met vouchers).

Dus serieus aan alle deelnemers, reageer zsm, want dit wordt de basis lijst die gaat gelden voor de korting. Mensen die niet reageren kunnen later ook niet meer meedoen, de sluitingsdatum zal ik later bepalen adhv afspraken met JD.

Ik zal dus in de komende dagen een nieuwe lijst maken met de mensen die gereageerd hebben.

Om niet stil te blijven zitten wil ik graag van elke deelnemer een persoonlijke reactie met info (NAWT en kenteken) over oa wanneer ze op zijn vroegst/ uiterlijk willen tunen, dit om een planning te maken. Mijn idee is om 1 grote meeting te organiseren waarbij de maximaal aantal te tunen auto's ook aangepakt worden door JD, graag ook aangeven of je behoefte hebt aan DSG aanpassing en je wensen, dan kan ik dit ook gelijk bespreken en bekijken welke korting we krijgen.
de overigen die de auto nog niet op de te bepalen datum geleverd hebben gekregen (waaronder ik zelf waarschijnlijk) zullen dan waarschijnlijk op een later tijdstip gaan (ik zal met JD overleggen hoe hiermee om te gaan, bijv. met vouchers).

Dus serieus aan alle deelnemers, reageer zsm, want dit wordt de basis lijst die gaat gelden voor de korting. Mensen die niet reageren kunnen later ook niet meer meedoen, de sluitingsdatum zal ik later bepalen adhv afspraken met JD.

Ik zal dus in de komende dagen een nieuwe lijst maken met de mensen die gereageerd hebben.

Mickey top. Ik ga je de info sturen. Maar ehh, hoe stuur je persoonlijk bericht? Ik ben nog zo relatief nieuw op forum, dat ik die functie nog niet gevonden heb.

micky

Forumguru
korte update willen jullie ook aangeven wanneer je op zijn vroegst en uiterlijk de tuning gedaan wil hebben en of je intresse hebt in DSG aanpassingen, dit ivm de planning voor "de grote dag" ik weet dat er een aantal zijn die de auto nog niet hebben (waaronder ik zelf), ook zijn er die getuned willen zijn voor de vakantie, ik ga dus een nieuwe lijst aanmaken met de mensen die echt gereageerd hebben en een datum hebben opgegeven.

Ik ga kijken of we met vouchers op naam kunnen gaan werken, de mensen met haast kunnen dan voor de vakantie al tunen, de minimeet met tunen wil ik eigenlijk dan na september doen, dit ivm de VAG Techniek meeting op 6 september.

Alles moet nog kort gesloten worden met JD, maar ik hoop daar morgen meer over te kunnen vertellen

Laatst bewerkt:

micky

Forumguru
Zoals jullie kunnen zien zijn er 4 reacties tot nu toe, ik wil de rest verzoeken zsm te reageren dmv het opgeven van je NAWT gegevens en de rest van de gevraagde info.

01) @Darkmark76 (1.6 TDI 110 pk) ?
02) @micky (1.6 TDI - DSG7) < eind juli +DSG
03) @Helly (1.4TSI - DSG7) datum onbekend +DSG
04) @Sunshine (1.6 TDI 105 pk 08/2013) ?
05) @mcgrover (1.2TSI) ?
06) @felix78 (1.2 TSI- 2013) ?
07) @felix78 (Audi TT 2.0 TFSI 2008) ?
08) @geniusinc (1.6 tdi dsg-7) haf juli of half augustus
09) @Majefloti (1.6 TDI 105 pk handbak) ?
10) @Skodatek1 (1.4 TSI 122 pk) ?
11) @TurboBooster (Audi TT 8N Quattro 1.8- 20VT 225PK) ?
12) @Arnoud (1.6 TDI 110 pk) ?
13) @bluskabouter (Yeti 1.2 TSI 10/2013) < juli
14) @Super G (Superb I 1.9 TDI 105 pk) ?
15) @Rosinfield (Fabia 1.2 TSI DSG 2014) >augustus
16) @Armenian (transporter 1,9 tdi 86pk) ?
17) @timstyle (O2 combi 1.6tdi 5 bak) ?
18) @

TurboBooster

Forumguru
TurboBooster mag van de lijst af.
De Audi TT is inmiddels getuned.
Via het Skoda Forum gaat ons wat te lang duren.
Wij willen er deze zomer volop van genieten.

micky

Forumguru
Zoals jullie kunnen zien zijn er 5 reacties tot nu toe, ik wil de rest verzoeken zsm te reageren dmv het opgeven van je NAWT gegevens en de rest van de gevraagde info.

01) @Darkmark76 (1.6 TDI 110 pk) ?
02) @micky (1.6 TDI - DSG7) < eind juli +DSG
03) @Helly (1.4TSI - DSG7) ZSM +DSG
04) @Sunshine (1.6 TDI 105 pk 08/2013) ?
05) @mcgrover (1.2TSI) ?
06) @felix78 (1.2 TSI- 2013) ?
07) @felix78 (Audi TT 2.0 TFSI 2008) ?
08) @geniusinc (1.6 tdi dsg-7) haf juli of half augustus
09) @Majefloti (1.6 TDI 105 pk handbak) ?
10) @Skodatek1 (1.4 TSI 122 pk) > juni
11) @Arnoud (1.6 TDI 110 pk) ?
12) @bluskabouter (Yeti 1.2 TSI 10/2013) < juli
13) @Super G (Superb I 1.9 TDI 105 pk) ?
14) @Rosinfield (Fabia 1.2 TSI DSG 2014) >augustus + DSG
15) @Armenian (transporter 1,9 tdi 86pk) ?
16) @timstyle (O2 combi 1.6tdi 5 bak) ?
18) @

Laatst bewerkt:

micky

Forumguru
daar mogen we vanuit gaan toch, ik zag het niet als vrijblijvend je naam neerzetten, maar echt als aanmelden

Een voucher zou idd wel een goede optie zijn. Voornamelijk om dat mijn garage wel akkoord gaat onder voorwaarde dat de wagen eerste beurt heeft gehad. Iets met 1e olie en metaal deeltjes dat als polijstmiddel werkt? Klinkt als vaag verhaal.... Overigens zou de O3 maandag geleverd worden, maar weer uitgesteld. Besteld 1e week dec, maarjah das een andere topic.... Overigens wel relevant gezien de eerdere vraag wie z'n wagen nog niet is geleverd.

Hallo mede forumleden en enthousiast skoda rijders. Allereerst mijn excuses voor de zeer late reactie. Ondanks dat ik in de IT werk ben ik nogal een noob op dit gebied, waardoor ik deze topic niet terug vond. Gelukkig nu gevonden via een emailbericht vh forum. Ben dan ook geen IT'er, maar verkoop alleen hw en sw....

Inmiddels heb ik mij helemaal ingelezen. Jullie willen graag weten wie er allemaal mee doet en wanneer je de tuning uitgevoerd wil hebben, klopt?

Daarom voor de zekerheid mijn bericht geciteerd vanuit het begin van deze topic. Wil nog steeds mee doen. Mijn werkgever en eigenaar van de O3 staat hier ook voor open, maar alleen als de garage hier ook 100% achter staat mbt technische betrouwbaarheid etc.
Ook die staat achter tuning, maar pas vanaf 1e beurt. Zie citaat.

Welke mogelijkheden biedt deze actie daarvoor?

Groeten, Mark

Bovenaan Onderaan