JD tuning groep/kortingsactie

Rosinfield

† In Memoriam
hij gaf n.l. eerder ook al aan een paar dagen geen tijd te hebben gehad om te reageren en toen dacht deze en gene hier ten onrechte dat hij aan zijn stutten had getrokken. Kan me dus voorstellen dat het ongeduld wat minder prettig op hem overkomt;). En dat hij dinsdag contact heeft gehad, wil natuurlijk niet zeggen dat hij dan al tijd heeft gehad om te reageren, laat staan dat wij daarop enig recht kunnen doen gelden

CDK

Forumguru
toen ik met de TVS actie bezig was had ik bijna geen tijd om te slapen, ik reed letterlijk met de laptop op het stuur in het rond :bloos: (en ja ik weet dat dat niet mag en niet goed is, dus ik heb mijn leven gebeterd) soms moet je ook tijd maken...:jaja:

Noord26

Forumguru
@Rosinfield Dat zou heel goed kunnen. Wilde het topic warm houden. Hoor van de aspirant nieuwe persoon die het over wilde nemen ook niets namelijk. Deelnemers verdienen wat duidelijkheid.

Als je iets organiseert ben je jezelf ook verplicht er bovenop te zitten. Dat staat synoniem voor organisator zijn.

Rosinfield

† In Memoriam
Deelnemers mogen blij zijn als zij kunnen deelnemen. En dat we niets meer van die persoon horen, lijkt me alleen maar verheugend;)

EdK

Forumguru
sommige mensen hebben geen smartfeun en kunnen dus niet op elk moment van den dag reageren zoals sommige van jullie.....

dus geduld is een schone zaak in deze

Joske

Forumguru
Herkenbaar Corné :D

Toch al >50 mails met Lucas achter de kiezen...

Maar dat is het allemaal waard! ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

muurman

Senior Member
hij gaf n.l. eerder ook al aan een paar dagen geen tijd te hebben gehad om te reageren en toen dacht deze en gene hier ten onrechte dat hij aan zijn stutten had getrokken. Kan me dus voorstellen dat het ongeduld wat minder prettig op hem overkomt;). En dat hij dinsdag contact heeft gehad, wil natuurlijk niet zeggen dat hij dan al tijd heeft gehad om te reageren, laat staan dat wij daarop enig recht kunnen doen gelden
idd niet iedereen is met het forum getrouwd

EdK

Forumguru
Als je getrouwd bent kun je nog scheiden @muurman dus hier praat je meer over een verslaving in de goede zin van het woord

Hetzer

Forumguru
Mss ook handig om te vermelden of er ook rekening gehouden is met de OBD tuning, of geld de groepskorting alleen voor de externe box??
OBD voor de 1.2 TSI is namelijk 599 ipv 699, met korting kan dat aantrekkelijk zijn.

CDK

Forumguru
@Hetzer, alleen voor de oude 1.2 TSI ;) de nieuwe motoren van het MQB platform kan JD uitsluitend voorzien van een externe ECU.

Hetzer

Forumguru
Was een verschil in bouwjaar toch ???
Volgens mij kan de huidige 1.2 TSI wel dmv OBD
Heb nu nog een box, van mijn vorige Faabje, wil hier eigenlijk vanaf

Vandaag contact gehad met JD, situatie besproken en vanuit JD 'n uiterst vriendelijke reactie gehad, topbedrijf!
Voor het vervolg is het de kortste klap dat een ander - forumlid met dezelfde intenties - het stokje van mij overneemt en ik deze persoon introduceer bij JD. Vanzelfsprekend heb ik dit ook met JD afgestemd.

Wie zich geroepen voelt en aan bovenstaand profiel voldoet, kan mij een PM sturen.

Bovenaan Onderaan