CDK
Forumguru
We wachten geduldig af, @Skoda Rider, top dat je het stokje nog even vast blijft houden!
Ik heb een facebook berichtje geplaatst voor andere liefhebbers. Verder ook een tweet eruit gedaan. En zal zometeen ook ff kijken op het audiforum maar hier zijn ze meer voorstander van hartog verder staat het bericht ook op het transporter forum. Kan iemand de huidige actuele lijst naar me doormailen aub. Psptomtom@gmail.com.
Wie gaat mijn wingman worden ?
Deze opmerking/insteek staat haaks op dit topic.
Topic heeft als doel om een kleinschalige groep leden/skoda rijders het rijden nog meer naar hun zin te maken.
Jouw beoogde doel is wezenlijk anders en niet van toepassing op dit topic.
Weetje wat al hellemaal krom is. Dat op geen enkele forum deze vorm van vijandigheid/discriminatie van toepassing is.
Ach de wijsheid komt met de jaren.......Hmm.. tja soms kan ik ook beter niet (te) fel reageren en eerst wat beter nadenken voordat ik weer een posting doe.
Maar likes zie ik nog steeds geen meerwaarde in sinds het mogelijk is op dit forum hoor; om heel eerlijk te zeggen.
Doordat ik de afgelopen 2 dagen niet heb kunnen reageren, ben ik niet ineens spoorloos.
A.s di. (afgelopen za. & ma. gesloten) zal ik contact met JD opnemen en de situatie bespreken.
Deze uitkomst zal ik met jullie delen.