JD tuning groep/kortingsactie

Ik heb een facebook berichtje geplaatst voor andere liefhebbers. Verder ook een tweet eruit gedaan. En zal zometeen ook ff kijken op het audiforum maar hier zijn ze meer voorstander van hartog verder staat het bericht ook op het transporter forum. Kan iemand de huidige actuele lijst naar me doormailen aub. Psptomtom@gmail.com.

Wie gaat mijn wingman worden ?

Deze opmerking/insteek staat haaks op dit topic.
Topic heeft als doel om een kleinschalige groep leden/skoda rijders het rijden nog meer naar hun zin te maken.
Jouw beoogde doel is wezenlijk anders en niet van toepassing op dit topic.

Laatst bewerkt:

Armenian

Nieuw lid
Deze opmerking/insteek staat haaks op dit topic.
Topic heeft als doel om een kleinschalige groep leden/skoda rijders het rijden nog meer naar hun zin te maken.
Jouw beoogde doel is wezenlijk anders en niet van toepassing op dit topic.

Zoals in mijn eerdere post staat heb ik geen ervaring met het regelen van dit soort groupsbuy.
Als de aanpak verkeerd is geweest dan zou dat begrijpelijk moeten zijn.
Verder proef ik redelijke vijandigheid/discriminatie tegen andere niet skoda rijders vind dit wel een beetje apart.

Want als je je motorkap opendoet en je leest wat er op de motoronderdelen staat zul je ongetwijfeld onderdelen van vw tegen komen. Als je nieuwe onderdelen koopt staat er ook een VW teken op dus ....

Zoals ik al eerder zei we rijden allemaal in dezelfde motor met een ander embleem op de voorkant. Maar goed het kost mij teveel tijd en energie om dit begrijpbaar te maken bij sommige. Weetje wat al hellemaal krom is. Dat op geen enkele forum deze vorm van vijandigheid/discriminatie van toepassing is.

Maar goed ik ga de rest van mijn zondag hier niet verder op in.

Succes jongens !!

Met uitzondering op de leden die me wel steunden en met dank uit mijn hart hiervoor !!

Noord26

Forumguru
Weetje wat al hellemaal krom is. Dat op geen enkele forum deze vorm van vijandigheid/discriminatie van toepassing is.

Vreemd, juist degenen die hier al wat langer 'mee draaien' zullen alleen maar kunnen onderstrepen dat dit juist een forum is waarbij deze woorden alleen door nieuwe leden in de mond wordt genomen? En dat er zelfs een groep leden is die al lang geen Skoda meer rijden en hier toch terug blijven komen. Zonder een raakvlak met vijandigheid/discriminatie te hebben wat nu gesuggereerd wordt. Het is knap om te kunnen concluderen in een paar zinnen van specifiek naar vijandigheid; zeker als je net een dag op een forum aanwezig bent wat al jaren ervaring achter de rug heeft? Ben je altijd zo kort met conclusies?

Komt alleen de vraag in mij op of iemand met dergelijke uitspraken/beweringen wel een geschikt persoon is om iets te organiseren als elke vorm van nuance ontbreekt en insinuaties gedaan worden. Er moet wel overzicht gehouden kunnen worden. Uit ervaring weet ik dat er ook altijd een aantal 'rotte appels' tussen de aanmeldingen zitten die je de meest nare dingen toe kunnen wensen als men om wat voor reden niet willen/kunnen voldoen aan eisen en wensen van een groepsaankoop.

Laatst bewerkt:

Rosinfield

† In Memoriam
Ik denk dat de policy zou moeten zijn dat niet Skoda rijdende of gereden hebbende leden die zich duidelijk alleen hebben aangemeld vanwege zo'n actie, niet aan zo'n actie kunnen deelnemen. Het is al triest genoeg dat met lede ogen moet worden toegezien dat velen zich alleen aanmelden om eea te kunnen downloaden ;)

Noord26

Forumguru
Hmm.. tja soms kan ik ook beter niet (te) fel reageren en eerst wat beter nadenken voordat ik weer een posting doe.

Maar likes zie ik nog steeds geen meerwaarde in sinds het mogelijk is op dit forum hoor; om heel eerlijk te zeggen.

EdK

Forumguru
Hmm.. tja soms kan ik ook beter niet (te) fel reageren en eerst wat beter nadenken voordat ik weer een posting doe.

Maar likes zie ik nog steeds geen meerwaarde in sinds het mogelijk is op dit forum hoor; om heel eerlijk te zeggen.
Ach de wijsheid komt met de jaren....... :lezen::pieker::pieker:

enne vandaar geen like kleine letters

Bovenaan Onderaan