JD tuning groep/kortingsactie

CDK

Forumguru
Je moet ook geen leasemaatschappij inlichten hè @Skoda Rider als die het woord tuning horen dan schieten ze al in de stress ;)
Maar de actie rond je wel netjes af voor de gegadigden toch neem ik aan??

Joske

Forumguru
Wel: de TS geeft aan dat hij zijn wagen niet mag chippen van de LM. En laat met zijn uitspraak uitschijnen dat daardoor de gehele actie niet doorgaat?

CDK

Forumguru
Iedere willekeurige vrijwilliger zou het over kunnen pakken uiteraard, maar het zou wel zo netjes zijn denk ik als @Skoda Rider dit zelf even netjes afhandelt toch?
En @Joske hij heeft nog niet gezegd dat hij de handdoek in de ring gooit é ;)

LT83

Forumguru
Volgens mij is er al contact met JD geweest omtrent deze kortingsactie.
Lijkt mij dan logisch dat de Topicstarter hier ook gewoon vervolg aan gaat geven.
Anders moeten we kijken of iemand anders het op gaat pakken om de geïnteresseerden en JD niet in de kou te laten staan!

Armenian

Nieuw lid
Ik wil me ook graag aanmelden.
Voor deze kortingsactie.

Ik heb een VW transporter t5 1,9 pd 86pk.

Is weer +1 voor de lijst :)

Armenian

Nieuw lid
En weer 1 die forumlid is geworden voor deze actie. :banghead:
Sorry maar je moet bij het transporterforum wezen :fool:

Nou wat is daar mis mee ik help jullie met +1 op de lijst zodat jullie en ikzelf ook de maximale korting van 20% binnenslepen.
Op de eerste pagina staat en ik citeer

"iedereen kan zijn naam op de lijst zetten en hem weer plaatsen, ongeacht de motor lijkt me:)"

Er staat niet enkel voor bezitters van skoda.
Daarnaast vallen we beide onder VAG dus waarom zo' n reactie ?

Ik wil ook graag mijn motor laten tunen en ja als er een groupsbuy al word geregeld wil ik hier aan meedoen.

Er staan ook meerdere audi's in de lijst ??

Laatst bewerkt:

Armenian

Nieuw lid
Bijkomend voordeel is je hebt aan mij 100% garantie dat ik niet afhaak.
Ik wil het z.s.m. laten doen.

indien het geen probleem is voor deze groupbuy wil ik graag voor voor volgende week al een afspraak maken :thumbsup:

Mag ik meeliften met deze actie ?

ertromp

Forumguru
Ik zou zeggen maak mooi een afspraak voor volgende week :thumbsup:..............................

...................................
....................................
...................................
.....................................

..................................
....................................

Met het Transporter forum :D

Armenian

Nieuw lid
JD maakt het niks uit, en als we hier "anderen" moeten gaan weigeren.. Het gebeurt zo vaak dat er andere (VAG) auto's komen op dat soort meetings/acties. Dat kun je weten als je bijvoorbeeld de laatste meeting mee hebt gemaakt ;)

Hier een bericht wat je zelf hebt geliked ertromp !!
Beetje krom dan hoe je hier dan reageert.

Maar goed ik begrijp uit je reacties dat je mijn deelname vanuit dit forum op de groupsbuy niet waardeert. Ok jammer.
Succes verder met de actie.

ertromp

Forumguru
Hier een bericht wat je zelf hebt geliked ertromp !!
Beetje krom dan hoe je hier dan reageert.

Maar goed ik begrijp uit je reacties dat je mijn deelname vanuit dit forum op de groupsbuy niet waardeert. Ok jammer.
Succes verder met de actie.
Dit gaat om leden die hier langer "rondhangen" en hun tweede auto willen laten tunen.
Het soort eendags vliegen zoals jij bent vind ik persoonlijk niet echt een toegevoegde waarde.
Wel goed dat je jezelf inleest .

Armenian

Nieuw lid
Ok akkoord.
Maar even voor de duidelijkheid je krijgt de maximale korting wanneer er 20 auto' s zijn aangemeld.

Dus het is een win win situatie als ik kan meeliften.

Voor deze transporter had ik een audi a4 en was ik lid op het audiforum.
Ook toen werd er in 2012 een groupsbuy geregeld bij "hartog tunning".
Er waren ook skodarijders die zich toen hadden ingeschreven op de betreffende actie. Niemand die daar moeilijk over deed.
We zijn immers allemaal VAG rijders alleen we hebben een ander embleem op de motorkap ;)

We hebben toen massaal aangemeld het waren voornamelijk audi maar ook seat, skoda en vw. Doordat we gezamelijk veel meer geintresseerde konden bereiken hebben we met zijn allen wel 30% korting gekregen.

dus waarom zou je zoiets willen beperken ? Hoe meer mensen des te hoger de korting dus ook gunstiger voor jouw portemenee
en alle andere.

• Leuk
Waarderingen: EdK

CDK

Forumguru
Vanaf 10 auto's is er al de maximale korting van 20%
Ware het niet dat de organisator @Skoda Rider niets meer van zich laat horen...., dus of de actie door gaat is sowieso nog onzeker.

Bovenaan Onderaan