JD tuning groep/kortingsactie

Noord26

Forumguru
De maximale korting van 20% is al van toepassing bij 10 auto's. Niet vanaf 20 stuks.

@Armenian kan wellicht het stokje over nemen om zodoende kenbaar te maken niet alleen willen te profiteren, maar ook daadwerkelijk onderdeel van het forum uit te maken? De organisator krijgt vrijwel altijd nog een extraatje van JD wegens het organiseren.

Win-win-win situatie zeg ik?

Armenian

Nieuw lid
Hmmm tricky

ik heb geen ervaring met het regelen. Ik deed altijd aanmelden op een groupsbuy en betalen en daarna genieten.
Ik weet ook niet wat de consequenties zijn als ik een aantal noem en 30% niet komt opdagen.

Ik wil graag het stokje overnemen. En probeer ook een hogere korting te regelen :)

Maar ik wil wel 1 of zelfs 2 wingmans die wat langer actief is/zijn op dit forum.
Bij voorkeur "ertromp" Zodat er minimale afmeldingen zijn.
Wat zeg je ertromp ?
wil jij dit samen met mij gaan regelen.
Ik kan niet de gehele verantwoordelijkheid op me nemen. Ik heb hulp nodig hierbij.

Armenian

Nieuw lid
Ik heb een facebook berichtje geplaatst voor andere liefhebbers. Verder ook een tweet eruit gedaan. En zal zometeen ook ff kijken op het audiforum maar hier zijn ze meer voorstander van hartog verder staat het bericht ook op het transporter forum. Kan iemand de huidige actuele lijst naar me doormailen aub. Psptomtom@gmail.com.

Wie gaat mijn wingman worden ?

Laatst bewerkt:

Armenian

Nieuw lid
Ok de actuele lijst is als volgt;

Deelnemers tuning @JD Engineering Lochem
01) @Skoda Rider (1.6 TDI - DSG7)
Twijfelgeval
02) @Darkmark76 (1.6 TDI 110 pk)
03) @micky (1.6 TDI - DSG7)
04) @Helly (1.4TSI - DSG7)
05) @Sunshine (1.6 TDI 105 pk 08/2013)
07) @mcgrover (1.2TSI)
08) @felix78 (1.2 TSI- 2013)
09) @felix78 (Audi TT 2.0 TFSI 2008)
10) @geniusinc (1.6 tdi dsg-7)
11) @Majefloti (1.6 TDI 105 pk handbak)VOOR einde juni!!!
12) @Skodatek1 (1.4 TSI 122 pk)
13) @TurboBooster (Audi TT 8N Quattro 1.8- 20VT 225PK)
14) @Arnoud (1.6 TDI 110 pk)
15) @bluskabouter (Yeti 1.2 TSI 10/2013)
16) @Super G (Superb I 1.9 TDI 105 pk)
17) @Rosinfield (Fabia 1.2 TSI DSG 2014)
18) @Armenian (transporter 1,9 tdi 86pk)
19) @
20) @

CDK

Forumguru
Ik waardeer wel dat je de uitdaging van @Noord26 aanneemt, verder denk ik niet dat je voor een kleinschalige actie als dit een hulpje nodig hebt! Zelf heb ik ook in m'n eentje vorig jaar een meeting georganiseerd en die was grootschaliger als deze, dus je gaat het vast wel redden! ;)

Succes!

ertromp

Forumguru
Hmmm tricky

ik heb geen ervaring met het regelen. Ik deed altijd aanmelden op een groupsbuy en betalen en daarna genieten.
Ik weet ook niet wat de consequenties zijn als ik een aantal noem en 30% niet komt opdagen.

Ik wil graag het stokje overnemen. En probeer ook een hogere korting te regelen :)

Maar ik wil wel 1 of zelfs 2 wingmans die wat langer actief is/zijn op dit forum.
Bij voorkeur "ertromp" Zodat er minimale afmeldingen zijn.
Wat zeg je ertromp ?
wil jij dit samen met mij gaan regelen.
Ik kan niet de gehele verantwoordelijkheid op me nemen. Ik heb hulp nodig hierbij.

Helaas! Blijkbaar ben ik nu nodig als langer hier actief zijnde om jou aan je korting te helpen :banghead:
Zo werkt dat bij mij niet. Ik ben absoluut niet de beroerdste om voor mede forumleden wat te kunnen betekenen maar dan wel voor de mensen die hier ook (langer) actief zijn.

Hopelijk staan de Skoda adepten op die langer lid zijn om deze meeting van de grond te krijgen en wat mij betreft zonder personen die alleen voor deze korting hier lid geworden zijn.

Je eerste inzet hier vind ik al bewonderenswaardig overigens :thumbsup:

Armenian

Nieuw lid
Ik waardeer wel dat je de uitdaging van @Noord26 aanneemt, verder denk ik niet dat je voor een kleinschalige actie als dit een hulpje nodig hebt! Zelf heb ik ook in m'n eentje vorig jaar een meeting georganiseerd en die was grootschaliger als deze, dus je gaat het vast wel redden! ;)

Succes!

Ok ik ga maandag eens bellen om het een en ander af te spreken met JD engineering.

Even een tip het is mischien handig als je de stage 1 combineert met egr klep softwarematisch dicht te zetten.
Tenzij je een roetfilter hebt volgens mij was het dan niet heel handig.

We staan nu op 17 leden die geintresseerd zijn.
Eigenlijk 18 maar skoda rider is spoorloos.

Zal dinsdag ook eens op kantoor navragen.

Dit is mijn laatste post voor vandaag.

Fijne avond allen !!

micky

Forumguru
Ok akkoord.
Maar even voor de duidelijkheid je krijgt de maximale korting wanneer er 20 auto' s zijn aangemeld.

Dus het is een win win situatie als ik kan meeliften.

Voor deze transporter had ik een audi a4 en was ik lid op het audiforum.
Ook toen werd er in 2012 een groupsbuy geregeld bij "hartog tunning".
Er waren ook skodarijders die zich toen hadden ingeschreven op de betreffende actie. Niemand die daar moeilijk over deed.
We zijn immers allemaal VAG rijders alleen we hebben een ander embleem op de motorkap ;)

We hebben toen massaal aangemeld het waren voornamelijk audi maar ook seat, skoda en vw. Doordat we gezamelijk veel meer geintresseerde konden bereiken hebben we met zijn allen wel 30% korting gekregen.

dus waarom zou je zoiets willen beperken ? Hoe meer mensen des te hoger de korting dus ook gunstiger voor jouw portemenee
en alle andere.

Nee, dit is voor jou een WIN situatie, de korting hebben wij al:fool:

micky

Forumguru
Overigens voel ik enorm weinig voor zo'n habibabie organisatie dingetje van mensen die in de toekomst geen onderdeel van het forum gaan uitmaken en hier alleen komen voor de korting, dus bij deze als het zo moet, betaal ik die meier wel extra en doe ik het op mijn eigen manier, het is hier een Skoda forum en hoe gaaf ik andere VAG producten ook vind, het heeft hier niets mee te maken, mij gaat het om een soort groepsforum uitje waarbij we met een club tegelijk onze auto's laten chippen en allemaal deel uitmaken van een mooi forum, dat er dan leden bij zijn die een 2de auto laten chippen is goed en zelfs gaaf, ze zijn immers gewoon diehard forumleden.....

micky

Forumguru
Ik lees het pas net en wist niet eens dat TS afgevallen was, dan lijkt het me normaal dat er een beetje tijd genomen wordt om te overleggen hoe nu verder te gaan (ipv een wild vreemde het te laten overnemen), ik zou het zef graag overnemen, maar het ontbreekt me aan tijd helaas

Rosinfield

† In Memoriam
Normaal gesproken zou ik direct aanbieden het over te nemen, maar wegens persoonlijke omstandigheden kan ik zoiets er nu niet bij hebben. Maar ik deel wel het standpunt van micky.

Armenian

Nieuw lid
Helaas! Blijkbaar ben ik nu nodig als langer hier actief zijnde om jou aan je korting te helpen :banghead:
Zo werkt dat bij mij niet. Ik ben absoluut niet de beroerdste om voor mede forumleden wat te kunnen betekenen maar dan wel voor de mensen die hier ook (langer) actief zijn.

Hopelijk staan de Skoda adepten op die langer lid zijn om deze meeting van de grond te krijgen en wat mij betreft zonder personen die alleen voor deze korting hier lid geworden zijn.

Je eerste inzet hier vind
Wel, dat er van die 17 gegadigden niemand maar dan ook niemand spontaan gezegd heeft: "ik neem de actie over" en dat er dan iemand die notabene vandaag lid geworden is dit zomaar mag/kan overnemen?!

Dat gaat er werkelijk bij mij niet in hoor..

Juist hierom heb ik gevraagd om om een 2e man iemand die al bekend is bij de forumleden.

Ik vind het niet erg on het stokje over te nemen, maar wanneer ik dit dan doe is een beetje medewerking en waardering wel op zijn plaats, en al hellemaal als je er zelf geen tijd voor hebt.

muurman

Senior Member
Overigens voel ik enorm weinig voor zo'n habibabie organisatie dingetje van mensen die in de toekomst geen onderdeel van het forum gaan uitmaken en hier alleen komen voor de korting, dus bij deze als het zo moet, betaal ik die meier wel extra en doe ik het op mijn eigen manier, het is hier een Skoda forum en hoe gaaf ik andere VAG producten ook vind, het heeft hier niets mee te maken, mij gaat het om een soort groepsforum uitje waarbij we met een club tegelijk onze auto's laten chippen en allemaal deel uitmaken van een mooi forum, dat er dan leden bij zijn die een 2de auto laten chippen is goed en zelfs gaaf, ze zijn immers gewoon diehard forumleden.....
Helemaal mee eens.

Vind het ook erg vreemd overkomen naar jd . Volgens mij moet er gewoon iemand die al wat langer lid is van het forum het stokje overnemen.

ertromp

Forumguru
Doordat ik de afgelopen 2 dagen niet heb kunnen reageren, ben ik niet ineens spoorloos.
A.s di. (afgelopen za. & ma. gesloten) zal ik contact met JD opnemen en de situatie bespreken.
Deze uitkomst zal ik met jullie delen.

Graag deze uitkomst afwachten i.p.v. speculeren of hierover contact met JD te leggen.

Grote klasse :thumbsup:

Bovenaan Onderaan