JD tuning groep/kortingsactie

CDK

Forumguru
@EdK, normaal gesproken had ik ingestapt, maar ik wil @Joske niet voor de voeten lopen met zijn aanstaande meeting / tuningsactie bij VAG Techniek op 6 september, anders had ik het met plezier opgepakt!

EdK

Forumguru
Zie het niet als dwarszitten , firma's zitten in totaal verschillende regio en de één wil alleen bij JD en de ander maakt t niet uit en gaat naar Joske zijn adres.
Dan erbij , bij Joske zijn meeting is de dag zelf geen tuning mogelijk en mot je nog eens terug naar daar...
Dus degene die daar heen gaan komen voor de andere dingen in eerste instantie lijkt me zo.

Maar goed zo zie ik het dan ..

Majefloti

Forumguru
@Skoda Rider even "Out off the box" gezien de korte tijd, de najaars VAG-meeting van @Joske en niet onbelangrijk om voor jezelf punten te kunnen scoren op dit forum :D.....

1) sluitingsdatum vaststellen voor opgave tuning (bijv uiterlijk 15 mei 2014)
2) bevestiging van deelnemers die zich opgegeven hebben dat ze ook daadwerkelijk gaan.
3) bovengenoemde lijst verstrekken aan JD.
4) tunen binnen vooraf bepaalde termijn (bijvoorbeeld afspraak tot uiterlijk 30 juni 2014).
5) één zaterdag inplannen met JD en inventariseren of er voldoende deelnemers op die dag kunnen.
6) indien een zaterdag niks wordt dan iedereen individueel een afspraak maken met JD. JD kan lijst afvinken.

Punt 5 hangt mede af van capaciteit van JD. Als iedereen op dezelfde dag komt gaan ze dat volgens mij niet redden en zul je sowieso individuele afspraken krijgen.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Majefloti

Forumguru
Ik zou wel willen pleiten voor een wat langere looptijd. Heb mijn auto pas twee weken geleden besteld;)
@Skoda Rider, terechte opmerking van @Rosinfield. Bovengenoemd punt 4 komt dan te vervallen indien JD akkoord gaat met bijhouden (afvinken) van definitieve lijst.

Aangezien we niet 'in het vaarwater zitten' van de VAGmeeting van @Joske (zijn nog maar weinig tuningsgegadigden voor die dag) zou dit geen probleem hoeven zijn.

@Majefloti dank voor het hardop meedenken. Vermoedelijk heb jij mijn vorige post gemist.
Hieruit valt te lezen dat ik momenteel in de overdracht stand sta..

De algemene toepasbaarheid van jouw stappenplan blijft overigens overeind :)

sblommers

Nieuw lid
Als ik ga dan ga ik voor JD, die korting intresseert me niet maar mochten er al concrete plannen zijn wanneer zou dat dat zijn? Lijkt me lekker cashen voor die tuningsbedrijven dus ze zullen gek zijn om het niet te doen. Ik had wel iets meer affiniteit verwacht van de bedrijfjes.

micky

Forumguru
Aangezien er zich nog niemand gemeld heeft denk ik? ga ik er over nadenken of ik het misschien kan overnemen, maar het komt wat lastig uit qua tijd. ik meld me.

Bovenaan Onderaan