JD tuning groep/kortingsactie

Majefloti

Forumguru
Zojuist @micky een pm gestuurd en deelname JD bevestigd.

Nou was ik zelf ook een paar dagen aardig druk maar ook ik ga er vanuit dat, wellicht op een enkeling na, de meeste ingeschreven deelnemers ook meedoen! Enerzijds om het voor iedereen financieel erg interessant te maken maar zeker ook voor de organisatoren!

Micky laat maar komen die datum, ik heb er zin in!:thumbsup:

Laatst bewerkt:

micky

Forumguru
de laatste update, inmiddels 9 reacties op de lijst.

01) @Darkmark76 (1.6 TDI 110 pk) ?
02) @micky (1.6 TDI - DSG7) < eind juli +DSG
03) @Helly (1.4TSI - DSG7) ZSM +DSG
04) @Sunshine (1.6 TDI 105 pk 08/2013) ?
05) @mcgrover (1.2TSI) ?
06) @felix78 (1.2 TSI- 2013) zsm zaterdagen, beide auto's tegelijk
07) @felix78 (Audi TT 2.0 TFSI 2008) zsm
08) @geniusinc (1.6 tdi dsg-7) haf juli of half augustus
09) @Majefloti (1.6 TDI 105 pk handbak) < 15 juni
10) @Skodatek1 (1.4 TSI 122 pk) > juni
11) @Arnoud (1.6 TDI 110 pk) ?
12) @bluskabouter (Yeti 1.2 TSI 10/2013) < juli
13) @Super G (Superb I 1.9 TDI 105 pk) ?
14) @Rosinfield (Fabia 1.2 TSI DSG 2014) >augustus + DSG
15) @Armenian (transporter 1,9 tdi 86pk) ?
16) @timstyle (O2 combi 1.6tdi 5 bak) ?
18) @[/quote]

Laatst bewerkt:
Goedemiddag mede skoda fans. Ik word over 2 weken trotse lease eigenaar van een Octavia GL (zie even voorstellen). Nu wil ik deze heel erg graag direct voorzien van een JD Box. Loopt deze groepsactie nog of is het afgelopen. Ik zie dat er al lang over geschreven wordt dus ik kan me voorstellen dat iedereen reeds voorzien is.
Een beetje vermogen is wel welkom...

Nummer kan ik goed onthouden ivm "hard time"... Nu zonder gekheid dit is mijn nummer geweest tijdens mijn studie, is mijn nickname geworden. Tevens had ik mijzelf al netjes voorgesteld.
De JD tuning is hard nodig op de 110pk dus ik hoop dat de Groupbuy snel plaats vindt... zal mijzelf aanmelden.

micky

Forumguru
Als je mij even een PB stuurt met je NAWT gegevens en info mbt je auto, dan zet ik je erbij, lees aub even de laatste paar pagina's van dit draadje, dan ben je op de hoogte van de actuele stand van zaken.
Ook hoor ik graag van je wanneer je uiterlijk wilt tunen, dit ivm de planning :)

micky

Forumguru
de laatste update, inmiddels 10 reacties op de lijst.

01) @Darkmark76 (1.6 TDI 110 pk) ?
02) @micky (1.6 TDI - DSG7) < eind juli +DSG
03) @Helly (1.4TSI - DSG7) ZSM +DSG
04) @Sunshine (1.6 TDI 105 pk 08/2013) ?
05) @mcgrover (1.2TSI) ?
06) @felix78 (1.2 TSI- 2013) zsm zaterdagen, beide auto's tegelijk
07) @felix78 (Audi TT 2.0 TFSI 2008) zsm
08) @geniusinc (1.6 tdi dsg-7) haf juli of half augustus
09) @Majefloti (1.6 TDI 105 pk handbak) < 15 juni
10) @Skodatek1 (1.4 TSI 122 pk) > juni
11) @Arnoud (1.6 TDI 110 pk) ?
12) @bluskabouter (Yeti 1.2 TSI 10/2013) < juli
13) @Super G (Superb I 1.9 TDI 105 pk) >14 juni <juli
14) @Rosinfield (Fabia 1.2 TSI DSG 2014) >augustus + DSG
15) @Armenian (transporter 1,9 tdi 86pk) ?
16) @timstyle (O2 combi 1.6tdi 5 bak) ?
17) @S089917 ?

Laatst bewerkt:

Majefloti

Forumguru
Nummer kan ik goed onthouden ivm "hard time"... Nu zonder gekheid dit is mijn nummer geweest tijdens mijn studie, is mijn nickname geworden. Tevens had ik mijzelf al netjes voorgesteld.
De JD tuning is hard nodig op de 110pk dus ik hoop dat de Groupbuy snel plaats vindt... zal mijzelf aanmelden.
Heb je @micky al een pm gestuurd? Je staat nog niet op de lijst.

Majefloti

Forumguru
@micky, kun je een update geven wat er momenteel met JD is besproken? Ik zie dat er behoorlijk wat verschillen zijn in wensen 'wie, wanneer, wil of kan tunen' maar volgens mij is een eerste groep van 6 te formeren die op korte termijn (< half juni) kunnen.

@Darkmark76 @mcgrover @Arnoud @Super G @Armenian @timstyle willen jullie z.s.m. aangeven wat jullie doen dan kan @micky e.e.a. kortsluiten.

micky

Forumguru
Ik zal morgen zelf bellen met JD, ik weet alleen niet wie ik daar moet hebben maar daar kom ik wel achter, JD zou mij bellen, maar dat is dus nog niet gebeurd, aangezien niet iedereen gereageerd had heb ik er zelf nog niet achteraan gezeten, maar het duurt nu wel erg lang voor sommigen, dat begrijp ik:thumbsup:

Majefloti

Forumguru
@micky, dat je e.e.a. overneemt is een compliment aan jou :thumbsup:. Dat het voor sommigen zoals jezelf zegt "nu wel erg lang duurt" zal op zich wel meevallen echter je geeft een week geleden aan dat e.e.a. overgedragen wordt aan JD (en dat je JD zelf nog kent vanuit het verleden). Uit bovenstaande reactie meen ik iets anders te lezen maar dat terzijde. Zoals @Rosinfield terecht opmerkt ben je bij Mark aan het juiste adres. Een beller is sneller ;) en hij zal je zeker helpen!

Zoals ik al opmerkte liggen de tijdstippen met wensen om te tunen redelijk uiteen. Daarnaast is er in het najaar een prachtige meeting (tuning) bij VAGtechniek. Ik denk dat er nog maar weinig deelnemers bijkomen tenzij de rest van de lijst nog reageert, zie mijn eerdere post. Jammer genoeg zijn er altijd afvallers of doen zich omstandigheden voor waardoor mensen helaas moeten afzeggen, maar het is op z'n minst fatsoenlijk als diegene die zich met enthousiasme opgegeven hebben nu ook reageren. "Nee" is ook een antwoord!

Momenteel hebben 10 personen hun deelname aan je bevestigd. Probeer met deze lijst een afspraak te maken met JD en dan kan desnoods ieder voor zich richting Lochem.
Ik begreep van JD dat ze graag afspraken willen inplannen maar afhankelijk zijn van aktie vanuit dit forum (lees; definitieve lijst en aantallen ook i.v.m. afgesproken korting). Vind ik zelf wel zo fatsoenlijk en dat heb ik Mark dan ook gemeld.

Wat mij betreft horen we graag spoedig het vervolg.

micky

Forumguru
@Majefloti , De bestane afspraken en contactgegevens worden door @Skoda Rider aan mij overgedragen, daar wacht ik netjes op, hij is tenslotte degene die eea al heeft opgezet met JD, het is dan niet netjes als ik zelf daarin ga roeren ik mag toch hopen dat je dat wel begrijpt, afgelopen zaterdag hebben wij voor het laatst contact gehad en heeft hij mij meegedeeld dat er elk moment contact met mij opgenomen wordt door JD, we zijn nu 1 werkdag verder.
Verder ben ik zelf ook erg druk (zit zelfs wekelijks meerdere dagen in het Buitenland voor mijn werk) en dat heb ik netjes aangegeven voordat ik me aangeboden heb dit over te nemen omdat NIEMAND anders deze taak op zich wilde nemen, hoe ik dat dan aanpak is mijn verantwoording en niet die van iemand anders, jij bent immers ook vrij geweest je aan te melden om het over te nemen;)

Uiteraard ben jij vrij om zelf al vast je auto te laten tunen.
De beste stuurlui staan......

Als ik nieuws heb meld ik me.

Bovenaan Onderaan