@
micky, dat je e.e.a. overneemt is een compliment aan jou
. Dat het voor sommigen zoals jezelf zegt "nu wel erg lang duurt" zal op zich wel meevallen echter je geeft een week geleden aan dat e.e.a. overgedragen wordt aan JD (en dat je JD zelf nog kent vanuit het verleden). Uit bovenstaande reactie meen ik iets anders te lezen maar dat terzijde. Zoals @
Rosinfield terecht opmerkt ben je bij Mark aan het juiste adres. Een beller is sneller
en hij zal je zeker helpen!
Zoals ik al opmerkte liggen de tijdstippen met wensen om te tunen redelijk uiteen. Daarnaast is er in het najaar een prachtige meeting (tuning) bij VAGtechniek. Ik denk dat er nog maar weinig deelnemers bijkomen tenzij de rest van de lijst nog reageert, zie mijn eerdere post. Jammer genoeg zijn er altijd afvallers of doen zich omstandigheden voor waardoor mensen helaas moeten afzeggen, maar het is op z'n minst fatsoenlijk als diegene die zich met enthousiasme opgegeven hebben nu ook reageren. "Nee" is ook een antwoord!
Momenteel hebben 10 personen hun deelname aan je bevestigd. Probeer met deze lijst een afspraak te maken met JD en dan kan desnoods ieder voor zich richting Lochem.
Ik begreep van JD dat ze graag afspraken willen inplannen maar afhankelijk zijn van aktie vanuit dit forum (lees; definitieve lijst en aantallen ook i.v.m. afgesproken korting). Vind ik zelf wel zo fatsoenlijk en dat heb ik Mark dan ook gemeld.
Wat mij betreft horen we graag spoedig het vervolg.