JD tuning groep/kortingsactie

micky

Forumguru
Even een update, dit is de lijst waar we nu mee rekenen, uiteraard kunnen mensen zich nog tot 1 juni aanmelden.
JD heeft aangegeven dat er op 21 juni minimaal 5 auto's gedaan kunnen worden, er zijn er nu 8 die graag willen op 21 juni, ik stuur vanavond een mail met verzoek of 8 haalbaar is (er is 1 iemand vrij die zaterdag en er waren al klanten ingepland, een hele vrije zaterdag zou nog langer duren), lukt dat niet dan gaat het op volgorde van binnenkomt bij mij sinds gisteravond, deze volgorde is verwerkt in de onderstaande lijst.

01) @Rosinfield (Fabia 1.2 TSI DSG 2014) def. Aug/sept + DSG (betaald)
02) @bluskabouter (Yeti 1.2 TSI 10/2013) def. 21 juni <10:00uur (betaald)
03) @Skodatek1 (O2 1.4 TSI 122 pk) def. 21 juni >14:00 (betaald)
04) @Super G (Superb I 1.9 TDI 105 pk) def. 21 juni 8:30 (betaald)
05) @felix78 (O3 1.2 TSI- 2013) 21 juni +rollen (Betaald)
06) @felix78 (Audi TT 2.0 TFSI 2008) 21 juni +DSG (betaald)
07) @Majefloti (O3 1.6 TDI 105 pk handbak) def. maakt zelf afspraak anders bij de eerste 5 op 21 juni (betaald)
08) @geniusinc (O3 1.6 tdi dsg-7) def. juli (betaald)
09) @Sunshine (O3 1.6 TDI 105 pk 08/2013) def. 21 juni als er plaats is (betaald: ?)
10) @Helly (O2 1.4TSI - DSG7) def. als er nog plaats is op 21 juni +DSG in overleg met JD (Betaald)
11) @sweep (Audi A5 SB 1.8 TFSI) def. maakt zelf afspraak (betaald)
12) @micky (O3 1.6 TDI - DSG7) def. eind juli (betaald)

Laatst bewerkt:
Micky,

Ons maakt het niet uit of het de 21ste wordt, kan ook de zaterdag erop of ervoor. Zolang lang wij samen er heen kunnen gaan.
Dus als je moet gaan strepen voor de 21ste qua deelnemers kan je 5 en 6 eraf halen en op een andere dag inplannen.

Nogmaals dank voor je inzet

micky

Forumguru
nee, minimaal, wellicht meer (ze kijken naar de planning), de mail is de deur uit, dus ik hoop zsm bericht te krijgen

micky

Forumguru
Micky,

Ons maakt het niet uit of het de 21ste wordt, kan ook de zaterdag erop of ervoor. Zolang lang wij samen er heen kunnen gaan.
Dus als je moet gaan strepen voor de 21ste qua deelnemers kan je 5 en 6 eraf halen en op een andere dag inplannen.

Nogmaals dank voor je inzet

Oke, dat hou ik in het achterhoofd, ga nu nog maar even uit van de 21ste, hoe meer zielen hoe meer vreugd :)

Daar heb je gelijk in is ook leuk met zijn alle en ga ik ook van uit de 21ste. Maar als moet schrappen..........Dan kan je dat bij ons doen!!!!

micky

Forumguru
Er kunnen gewoon 8 auto's gedaan worden op 21 juni, dus iedereen die zich nu aangemeld heeft voor de 21ste komt sowieso aan de beurt.

Helly

Lid
wordt gezellige nuttige dag met al die Skoda's (en aanverwanten). @micky: is het handig ook iets van catering af te stemmen onderling (thermoskannen, nespresso-apparaten, broodjes, koekjes etc)?

EdK

Forumguru
JD mag dan aan eind van de wereld liggen maar ook daar kennen ze het fenomeen koffiezetapparaat hoor ....

micky

Forumguru
wordt gezellige nuttige dag met al die Skoda's (en aanverwanten). @micky: is het handig ook iets van catering af te stemmen onderling (thermoskannen, nespresso-apparaten, broodjes, koekjes etc)?

Koffie hebben ze idd daar en gezien de grootte van de groep kunnen we ter plekke broodjes/frietjes e.d. bestellen bij de plaatselijke cafetaria, dit heb ik al besproken met JD.

CDK

Forumguru
Ik denk dat JD gewoon voor de catering zorgt hoor. Tenminste dat is bij de andere tuners gebruikelijk bij groepsacties, bij TVS werd voor eten en drinken gezorgd en bij VAG Techniek op 6 september ook....

Race Eend

Forumguru
Een grote meeting/rollenbankdag zoals met de GTI forum dag wordt de gehele catering (broodjes etc) allemaal geregeld. Echter dit is een stuk kleinschaliger, er zullen waarschijnlijk een hoop mensen al om 10.00 uur klaar zijn en weg willen, als we precies weten hoeveel mensen er zeker tot 1200 uur blijven dan kunnen we vooraf wat regelen, anders op de dag zelf. Koffie/thee/cake etc is uiteraard aanwezig.

Bovenaan Onderaan