JD tuning groep/kortingsactie

Top! Ik ben benieuwd. Helaas is vandaag mijn auto niet afgeleverd, verzet naar 6 juni ivm levering trekhaak en audio upgrade.
Heeft er al iemand ervaring met een getunede 110pk ??

micky

Forumguru
De lijst heb ik verstuurd naar JD, op dit moment hebben we de 14 aanmeldingen op de lijst, plus een forumlid die anoniem mee wil doen, echter reageert deze al een paar dagen niet, als hij zich meld en het geld overmaakt zet ik de 15de erop, maar we hebben hoe dan ook de 20% in de pocket.
Iedereen al vast bedankt voor het sneller reageren, we zijn nu dus mooi op tijd.
De eerste wordt getuned om ongeveer 08:30.

kylimo

Senior Member
Zou op de valreep nog graag willen aansluiten.
@ Micky: heb je vanochtend vroeg een pb gestuurd met mijn gegevens.

micky

Forumguru
Hierbij de laatste update, op de valreep hebben zich er noch 2 mensen gemeld, we zitten nu dus definitief op 16 deelnemers, deelnemen is nu dan ook niet meer mogelijk.

Er komt op 21 juni een leuk groepje met Skoda-rijders, maar zoals te verwachten was, maken er veel ook een eigen afspraak, net zoals ik zelf, echter ben ik er zelf wel op 21 juni.

Helaas heeft er zich niemand meer gemeld van de oorspronkelijke enthousiastelingen van het forum om gewoon gezellig langs te komen, alhoewel ik het (met enige moeite) enigszins wel kan begrijpen, ik ben er trots op dat wij alsnog in zo'n korte tijd een kleine "meeting" met een leuke groepskorting hebben kunnen realiseren, niet door mij persoonlijk geïnitieerd, maar wel overgenomen om het doel van het forum te steunen, namelijk als Skoda liefhebbers/rijders gezamenlijk dingen te genieten/bereiken.

01) @Rosinfield (Fabia 1.2 TSI DSG 2014) def. Aug/sept + DSG (betaald)
02) @bluskabouter (Yeti 1.2 TSI 10/2013) def. 21 juni <10:00uur (betaald) 2
03) @Skodatek1 (O2 1.4 TSI 122 pk) def. 21 juni >14:00 (betaald)
04) @Super G (Superb I 1.9 TDI 105 pk) def. 21 juni 8:30 (betaald) 1
05) @felix78 (O3 1.2 TSI- 2013) 21 juni +rollen (Betaald)
06) @felix78 (Audi TT 2.0 TFSI 2008) 21 juni +DSG (betaald)
07) @Majefloti (O3 1.6 TDI 105 pk handbak) def. maakt zelf afspraak (betaald)
08) @geniusinc (O3 1.6 tdi dsg-7) def. juli (betaald)
09) @Sunshine (O3 1.6 TDI 105 pk 08/2013) def. 21 juni (betaald)
10) @Helly (O2 1.4TSI - DSG7) def. 21 juni +DSG in overleg met JD (Betaald) 3
11) @sweep (Audi A5 SB 1.8 TFSI) def. maakt zelf afspraak (betaald)
12) @S089917 (O3 1.6 TDI) def. maakt zelf afspraak (betaald)
13) @Skodamaster (O2 1.6 TDI) def. maakt zelf afspraak (betaald)
14) @micky (O3 1.6 TDI - DSG7) def. eind juli (betaald)
15) @mcgrover (O3 1.2 TSI ) def. maakt zelf afspraak (betaald)
16) @kylimo (Fabia 1.2TSI)def. maakt zelf afspraak (betaald)

CDK

Forumguru
excusez moi :angry: maar het lijstje wat @ertromp en ondergetekende bijhielden daar stond onderaan een opsomming 'ik kom gewoon langs' aangezien dat van de 1 op de andere dag verdwenen was....., ging ik en waarschijnlijk meerderen met mij, er vanuit dat het geskipt was....., je had ook nog even kunnen informeren natuurlijk of er nog liefhebbers waren om alleen langs te komen, toch? of heb ik iets gemist?

Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Jammer die derde alinea in je post @micky want de oorspronkelijke intentie was zeker dat er een groep enthousiastelingen langs zou komen. Zie daarvoor de eerste pagina's.
Op een gegeven moment echter geen lijst meer van personen die langs zouden komen dus bij mij ontstond het beeld dat het een "besloten" geheel zou zijn.
Dus die "met enige moeite" van je vind ik niet echt op z'n plaats aangezien de intentie er zeker was :mad:

micky

Forumguru
@Corné de Kluijver en @ertromp , dit berust blijkbaar op een misverstand aangezien ik in onderstaande post netjes heb gevraagd of iedereen van het lijstje "gezellige langskomers" zich opnieuw wilden aanmelden.

Omdat niemand (van deze 6) zich meer gemeld heeft ben ik er vanuit gegaan dat die behoefte er dus niet meer was....

Edit: Overigens was dat lijstje ook al verdwenen op het moment dat ik het overgenomen heb
en heeft er niemand gevraagd waarom de lijst aangepast is.

Oke, hierbij de laatste stand van zaken voor vanavond, van 1 persoon hebben we nog geen reactie gehad, verder hebben we voor de 21ste 5-6 deelnemers, ik ben zelf op de 21ste aanwezig, ook al heb ik mijn auto nog niet.
Er was in het verleden een lijstje met forumleden die ook wilden komen gewoon voor de gezelligheid, ook voor hun geldt, geef je svp even opnieuw op, zodat we uit kunnen kaan van de meest actuele informatie.

01) @micky (1.6 TDI - DSG7) def. eind juli (betaald)
02) @Helly (1.4TSI - DSG7) def. als er nog plaats is op 21 juni +DSG in overleg met JD (Betaald)
03) @felix78 (1.2 TSI- 2013) 21 juni +rollen (Betaald?)
04) @felix78 (Audi TT 2.0 TFSI 2008) 21 juni +DSG (betaald?)
05) @geniusinc (1.6 tdi dsg-7) def. juli (betaald)
06) @Majefloti (1.6 TDI 105 pk handbak) def. maakt zelf afspraak anders bij de eerste 5 op 21 juni (betaald)
07) @Skodatek1 (1.4 TSI 122 pk) def. 21 juni >14:00 (betaald: ?)
08) @bluskabouter (Yeti 1.2 TSI 10/2013) def. 21 juni (betaald: ?)
09) @Super G (Superb I 1.9 TDI 105 pk) def. 21 juni 8:30 (betaald)
10) @Rosinfield (Fabia 1.2 TSI DSG 2014) def. Aug/sept + DSG (betaald)
11) @Sunshine (1.6 TDI 105 pk 08/2013) def. 21 juni als er plaats is (betaald: ?)
12) @S089917def. info volgt

Willen de volgende mensen svp reageren?

11) @Darkmark76 (1.6 TDI 110 pk) ?
13) @mcgrover (1.2TSI) ?
14) @Arnoud (1.6 TDI 110 pk) ?
15) @Armenian (transporter 1,9 tdi 86pk) ?
16) @timstyle (O2 combi 1.6tdi 5 bak) ?

CDK

Forumguru
@micky daar heb ik dan overheen gelezen, het is overigens wel een bewerkt bericht, wat er verandert is kan ik uiteraard niet zien, dat doet er ook niet toe. Ik ga uit van te goeder trouw handelen en ik zal er helaas overheen gelezen hebben. De 21e komt mij persoonlijk knap beroerd uit en dat spijt mij oprecht, want ik was héél graag langs gekomen. Misschien dat ik nog iets kan omzetten om alsnog een kijkje te komen nemen, maar die kans is niet groot helaas.
Ik wil jullie sowieso een fijne en geslaagde dag toewensen!

Greetz Corné

micky

Forumguru
Van iedereen is het geld binnen behalve van 1 maar er is ook 1 keer betaald door iemand die niet op de lijst staat, waarschijnlijk is dat dus dezelfde, deze persoon heeft een berichtje van mij gekregen.
Hoe dan ook zitten we ruim boven de 10 :)

LT83

Forumguru
@micky daar heb ik dan overheen gelezen, het is overigens wel een bewerkt bericht, wat er verandert is kan ik uiteraard niet zien, dat doet er ook niet toe. Ik ga uit van te goeder trouw handelen en ik zal er helaas overheen gelezen hebben. De 21e komt mij persoonlijk knap beroerd uit en dat spijt mij oprecht, want ik was héél graag langs gekomen. Misschien dat ik nog iets kan omzetten om alsnog een kijkje te komen nemen, maar die kans is niet groot helaas.
Ik wil jullie sowieso een fijne en geslaagde dag toewensen!

Greetz Corné

Hier hetzelfde, de 21e gaat voor mij ook knap lastig worden, maar ga het proberen.
Zal dan wel een "last minute" bezoekje worden.

Vanmorgen is mijn O3 greenline geleverd! Direct naar JD gereden en laten tunen met 180km op de teller. Auto was zonder tuning niet vooruit te branden. Verschil is zeer goed merkbaar, auto trek vooral in de hogere toeren goed door. Onder de 2000rpm is er niet heel veel veranderd. Al met al een goed investering...

LT83

Forumguru
Vanmorgen is mijn O3 greenline geleverd! Direct naar JD gereden en laten tunen met 180km op de teller. Auto was zonder tuning niet vooruit te branden. Verschil is zeer goed merkbaar, auto trek vooral in de hogere toeren goed door. Onder de 2000rpm is er niet heel veel veranderd. Al met al een goed investering...

Goed om te horen dat de tuning het gewenste resultaat heeft gebracht!
Is het niet verstandig om de motor eerst even 2000km in te rijden voordat je gaat tunen?

dirkkroneman

Forumguru
Mwah lijkt me niet nodig, maar des te meer dan juist wel de eerste 2000km niet te snel voluit trappen! Goed warm rijden, niet te langdurig voluit belasten. Dan rijdt je hem juist lekker goed in denk ik, komt ie lekker los.

Joske

Forumguru
+1 @Luuk Thijssen

verbaast me eigenlijk dat ze "willen tunen" hebben eigenlijk. Heb @Race Eend toch eens weten zeggen hier dat een blok best pas vanaf 2000km getuned wordt?

(correct me if 'm wrong...)

Bovenaan Onderaan