Intussen al bijna Maart en we rijden nog niet, maar het komt wel goed, eigenlijk staat hij nu klaar voor de keuring, maar ik moet nog een datum vinden om alles in één keer te doen, keuren, verlagen, terug keuren
Anyways, intussen dit al maar besteld, voor een tientje op AliExpress een hoop clips gekocht, aangezien ze bij deze generatie Honda vlijtig gebruik hebben gemaakt van plastic rivetten in alle soorten en maten, en deze nogal eens zoek geraken of kapot gaan na "demonteren" - lees slopen - . Eerst op OEM gezocht en gevonden, maar 150 euro voor wat clips vond ik toch wat gortig,
daarom de cheap variant gezocht en gevonden, de reviews waren goed, maar toch ook voor de zekerheid gevraagd in de Honda community of dit voldoende is of niet, antwoord: Ja! Ik blij want dit is prijs ÷15.
En bij het rondspeuren kwam ik dan automatisch ook weer uit op Fullcartuning, dat is me een gevaarlijke site met al die goodies en hebbedingen
nu zat ik al een tijdje te kijken om mijn Type R vleugel te "liften" , deze ligt flush met de daklijn en rust op de daarvoor voorziene beugels, nu maken o.a. tegiwa en SK-import al jaren van deze verstelbare beugels, waarop je de vleugel kan monteren en daarna de gewenste hoek kan instellen, je kan hem dan gewoon flush leggen, sportiever zetten of regelrecht gebruiken als een airbreak
dat laatste gaan we maar niet doen, dan verlies je teveel snelheid en het houd al niet over met een Honda (zo zegt men
) enige wat me tegenhield was de prijs, die dingen kosten al gauw 100 Euro met verzending inbegrepen, maar kijk wat nu?? Sale?! 50 incl verzendkosten, int winkelmandje ermee en bestellen, ik weer blij
Zo word het dan, maar met iets minder tilt op de mijne.
My cup of tea