We stonden gisteren in de monsterfile rond Massenhoven, spijtig genoeg was een dodelijk ongeval de oorzaak, dan ben je wel blij dat je een automaat bij je hebt, hebben in totaal zo'n 1uur en drie kwartier over een rit Antwerpen gedaan, wat anders 50-60 minuten duurt. Comfortabele rit alsnog, maar hier toch enkele zaken die mij opvallen aan de auto.
- met de bak in manueel (filerijden) lijkt hij het niet zo prettig te vinden wanneer ik gas los, dit lijkt hem niet te lukken zonder horten en stoten, met de bak in D heeft hij dit totaal niet, herkenbaar?
- de verlichting is barslecht, zeker in vergelijking met mijn vorige Superb mk2, de Xenon's zijn ofwel op ofwel gewoon slecht op de O3, als ik ervoor sta lijkt hij nochtans goed helder licht te geven, maar in de auto zelf is de verlichting vooraan armoe troef. Herkenbaar? Iemand die kan bevestigen dat de Superb idd betere verlichting heeft? Wat ik me moeilijk kan voorstellen.
- het probleem met de kofferklep was weg met hem iets lager in te stellen, maar nu is het sporadisch weer terug, echt geen zicht als je zo'n automatische klep zelf moet helpen om tot beneden te geraken, maar het zal zo moeten.
- Remus kleppen doen weer moeilijk, draadbreuk wederom, voor zo'n duur systeem echt belachelijk slechte kwaliteit.
Bekijk bijlage 114241
Bekijk bijlage 114242