@Turbo Harry
De klep manueel sluiten gaat niet zomaar, zeker niet in gemonteerde toestand, ik had die mogelijkheid ook al nagelopen, maar dan moet er echt aan de klep geslepen en gelast worden, dat ga ik niet doen met zo'n systeem. Los daarvan, het moet gewoon werken, en het word ook lastig de auto te verkopen met een niet werkend kleppensysteem dat zoveel geld gekost heeft.
Hadden we geen stationwagen nodig was ik al lang de BP mazda 3 (gen4) gaan halen, schitterende wagen en nu met mild hybride zo'n 180 pk sterk, zat genoeg vermogen en ze zijn betrouwbaar, jong tweedehands zou ik er de VRS op kunnen inruilen zonder of met minimale opleg. De Mazda 6 benzine station is in België haast onvindbaar in de uitvoering die ik dan wil, jammer genoeg, of heel duur als je hem vind. We zijn thuis de opties al aan het overlopen, een jaar geleden nooit gedacht, maar het ongeval heeft alles veranderd. Ik wil hem nu nog door de keuring krijgen, desnoods later dan de termijn ( betaal ik wel kleine boete ) en dan zien we wel, misschien komt het goede gevoel nog terug, maar ik ken mezelf en betwijfel het.
Kwijl
MAZDA 3 SkyActiv X Homura +2JAAR GARANTIE+VEEL OPTIES+TOPPER
€ 19.500,00
MAZDA 3 SkyActiv X FWDHomura (= luxe-uitvoering met sportieve uitstraling)Motorisatie = Mild Hybrid benzinemotor+elektrisch1ste inschrijving:
link.2dehands.be
Mooi! Maar boven budget.
Mazda 6 2.5i SKYACTIV-G Keyless Open dak Full Full Option
€ 24.000,00
Mazda 6 2.5i SKYACTIV-G SkyCruiseBwj 03/2020 Facelift84000km 1ste eigenaar en een volledige onderhoudsboek van MazdaWagen heeft net groot onderhoud
link.2dehands.be