JeSko
Forumguru
De nieuwe thuis van de Skodi veilig achter slot en grendel en binnenkort mogelijk ook onder een overkapping met m'n eigen poort. Ik heb de auto 99% van de tijd enkel nodig als het ingepland is, zoals jullie weten ga ik werken met de fiets (2-3 km) en school (2km) doe ik te voet (duh!) hier staat hij veilig op 1 km van m'n thuis, dus kan ik hem altijd ophalen als ik wil en ben ik veel geruster. De buren hadden ook weer geklaagd, dat mijn auto te groot was en zodoende de postbode niet meer aan de brievenbus kon, lees, postbode moet dan uitstappen/afstappen en is daar te lui voor het gaat om die stenen bus, zie foto...
Goed, ben het gezeik onderhand zo beu, dat mijn grootmoeder het zag aan me en zei; kom zet uwe auto hier, plaats genoeg en dan kan er niets aan gebeuren." Dus ik blij hier kan ik er ook makkelijker aan werken als ik dat wil en heb ik tenminste geen gezeur aan men hoofd, je kan in onze straat je kop niet uit de deur steken of ze komen klagen --" .
Hier staat ie beter, al zeg ik het zelf
Goed, ben het gezeik onderhand zo beu, dat mijn grootmoeder het zag aan me en zei; kom zet uwe auto hier, plaats genoeg en dan kan er niets aan gebeuren." Dus ik blij hier kan ik er ook makkelijker aan werken als ik dat wil en heb ik tenminste geen gezeur aan men hoofd, je kan in onze straat je kop niet uit de deur steken of ze komen klagen --" .
Hier staat ie beter, al zeg ik het zelf