@Okki
Dit was destijds een toptelefoon van Samsung, die zijn qua camera's altijd geweldig goed, probleem is o.a. dat als ik 5 foto's neem, de batterij al flink zakt
Nog enkele opvallende dingen, er was daar net een samenkomst/show van een Bull Terriër club, dat vond ik wel niet zo handig, ik en vele met me denk ik dan, zijn nl geen fan van dit soort honden, of meer van het type baasje dat dit ras veelal aantrekt, en die beesten reageren ook enorm opgefokt op spelende kinderen en dergelijke. Toen ik op de wip zat met mijn kids kwam er zo'n beest aangewandeld met zijn baasje, dwz de hond wandelde met zijn onderdaan, en die zag ons op de wip en begon zo hard richting ons te trekken dat mevrouw half tegen de grond lag, dus ben ik snel van de wip gesprongen om bij mijn kinderen aan de andere kant te gaan staan, kreeg van dat mens zelfs geen excuses, mijn dochter was nl terecht geschrokken. Het liep daar op den duur vol van die beesten, dus toen zijn wij naar binnen gegaan tot die show overgewaaid was, jammer genoeg waren ook die mensen daar een heel weekend, daardoor zijn we wel op onze hoede geweest. Twee van die terriërs zijn trouwens beginnen vechten aan het showcenter, toen de eigenares tussenkwam pakte die hond van haar gewoon in haar arm, toen zijn we ook maar doorgegaan --" niks tegen dat soort honden, maar imo zijn dat enkel honden voor door en door getrainde mensen met kennis van het ras, en dan nog... Begrijp niet dat je zoiets wilt als hond, neem een mooie Australische Herder, of een Border Collie, lief aanhankelijk trouw speels goed met kinderen, stabiel karakter en je kan er urenlang met wandelen spelen en noem maar op, maar goed, die hebben geen stoere "pas maar op want ik pak je" uitstraling zeker?
Wat ook opviel was het groot aantal Duitsers dat het park bezocht, heel veel Skoda's ( populair merk
) en transporters, de EV laadinfrastructuur was ook aanwezig, maar ik heb daar weinig EV's gezien dit weekend, en de plekken waren veelal ingepakt door gewone auto's.
Parking was wel geniaal, vlak bij elk huisje lag wat verderop een bijbehorende parking, zodoende moet je nooit ver stappen om uit en in laden, en heb je je auto dichtbij je, wat mij wel gerust stelde. In andere parken moet je de auto ver weg gaan zetten en dan zit ik heel de tijd met parkeerschade in gedachte, hier had je die stress niet, knap concept!