@Herzog Jan
Dankje! Zo voelde we ons ook, welkom! Wat een oprecht vriendelijke mensen in dit park, cottage top! Park top! Zwembad goed, heerlijk weekendje gehad.
De kinderen waren echt dolgelukkig toen we in de auto zaten en aankwamen in het park, tot die tijd geloofde ze dat we in Nederland onderdelen gingen halen voor de Skoda ( vonden ze ook al best leuk ), toen we dan het park binnendraaiden botsten ze bijna uit hun autostoeltjes
ze geloofden het pas toen we echt richting cottage wandelde haha. Dat huisje was echt mooi trouwens, moderne apparatuur, netjes, verzorgd, modern interieur, niet te vergelijken met Sunparks, maar eerder met Landal. Hier komen we zeker terug, we hadden ook het geluk dat de Sint net in het park was, en de animatie was gewoon fantastisch, zelden zie je mensen zo'n passie en vuur in hun "job" leggen als de personen van de kinderanimatie hier , echt hoedje af voor hen! Mijn dochtertje is soms nogal overweldigd en zij kregen haar zo ver dat ze dat compleet overboord gooide en echt genoot van het Sint bezoek en de kinder bingo.
Tja en op die 100 na ( jullie houden zich er wel zelf niet echt aan he?
) is NL ook zo'n heerlijk land om in te rijden, zonnebril op, muziekje op en over een biljart vlakke autosnelweg en andere wegen karren zonder dat de vullingen uit je mond knallen is heerlijk!
als Belg ben je dat niet gewend, maar ook hoe het verkeer aangeduid word en alles gepositioneerd is daar kan een Belg enkel van dromen. De VRS heeft het trouwens weer lekker gedaan hoor, had me voorgenomen om echt te letten op verbruik en ondanks dat ik 3 keer even goed gas gegeven heb, kwam ik uit op een verbruik van 7Liter (!!) de tank zat vol bij vertrek en het was 95 km heen en 95 km terug, en ik heb nu nog zo'n 510 km resterend.. voor zo'n auto vind ik dat waanzinnig goede cijfers ookal is de BC altijd wel optimistisch, ik schrok hier echt positief van.
Dit zagen we wel vaak jammer genoeg, vrachtwagens die gaan inhalen, ja dan slibt alles dicht natuurlijk aangezien niemand nog een kant uitkan zo, zeker niet met de minimale snelheidsverschillen tussen vrachtwagens en auto's.