Jesko's Octavia VRS !

JeSko

Forumguru
Ga mezelf in 2025 toch echt een nieuwe telefoon moeten aanschaffen, mijne is zo goed als op, voordeel daarvan is wel dat ik qua camera's er zomaar even 6 jaar op vooruitga, dus deze kiekjes worden nog scherper/mooier dan :D ook de remmen ga ik her lakken, de oranje verf staat al klaar, dan gaat hij bij men maat op de brug en pakken we hem onderin ook eens goed aan. Wellicht ook zowel het dak als de motorkap ontdoen van de wrap, en een witte zonneband met negatieve tekst plakken. Ook de oranje 3M folie is binnen, genoeg voor de velgen en nog wat details te wrappen.

20241111_114626.jpg 20241111_114635.jpg 20241111_114711.jpg 20241111_114809.jpg 20241111_114900.jpg
20241111_114639.jpg

Laatst bewerkt:

Okki

Donateur
Ga mezelf in 2025 toch echt een nieuwe telefoon moeten aanschaffen
Misschien een leuke prijs te vinden met Black Friday?
Maar wat is op? Als een telefoon weigert te doen wat ie moet doen of het duurt lang alweer er iets opstart, dan ga ik direct een andere halen.

Zeker als je vaak en veel mooie foto's wil maken zou ik niet wachten op 2025. Of je het geld nu of over een half jaar uitgeeft maakt niet zoveel uit. Zeker niet als je er lang mee doet.

JeSko

Forumguru
@Okki

Ja nu begint mijne op sommige vlakken wel erg traag te worden, onlangs had hij ook wat moeite met Waze, das niet zo praktisch, en viel hij een keer uit het niets uit, ik dacht nu is het klaar, kreeg hem ook even niet heropgestart, even later ging hij alsnog uit zichzelf opstarten. Geen schande natuurlijk, heb hem vanaf de lancering in Maart 2019 (!!) en het is veruit de beste telefoon die ik gehad heb. Ga hem bijhouden als backup en om muziek te streamen naar men O3. Wou al langer wat nieuwer, maar het grotere formaat en gebrek aan SD uitbreiding hebben me er lang van weerhouden, ga nu toch moeten inbinden qua formaat en de gigantische A55 Galaxy kopen, die is weliswaar veel te groot, maar ondersteund tenminste nog wel SD kaarten.

Okki

Donateur
Heb ik de goeie? SAMSUNG A55 is tussen de € 350 en € 400 ?
Ik heb collega's en kennissen zat die elke 2 of 3 jaar een nieuwe Appel kopen voor tussen de € 1.500 en € 2.000.

Ik wacht je foto's wel af, want gisteren een paar foto's en video's gemaakt bij Level 42, maar de kwaliteit is bedroevend. Maar heb geen zin om daar een Appel voor te kopen.

JeSko

Forumguru
Ja Samsung A55 is goed normaal gezien hoor! En neen dat geld geef ik er niet aan, is het niet waard voor mij. Vond je de foto's van de A55 bedroevend bedoel je? Ga hem deze week nog eens testen bij Vandenborre, camera moet wel top zijn dat is erg belangrijk voor mij in een telefoon.

Okki

Donateur
Nee, de foto's met mijn Motorola G32 zijn bedroevend. Bij goed weer en voldoende licht gaat het goed, maar bij een concert is het niks. Geluid bij video bij concert is ook slecht.

Had voorheen een Huawei S20 lite, die was geweldig. Maar ja...sommige app's werden niet meer ondersteund en dan moet je wat anders. Dit leek de beste keuze na nog even een Xiaomi gehad te hebben. Die had een eigen wil, maar goed kunnen doorverkopen (verlies € 10)

JeSko

Forumguru
Oh oke zo, gesnopen! De A55 kan je prima met overweg normaal, in de tests vs de S24 van Samsung ontlopen de camera's elkaar niet bijster veel, en dan praat je over een 700-1200 euro toestel in de vorm van de S24.

Bovenaan Onderaan