Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja misschien heb je wel gelijk Bram! Mijn maatje heb ik qua kwaliteit alle vertrouwen in, dat is het probleem niet, ik moet maar leren geduldig zijn! Er zijn, uiteraard, veel ergere dingen in de wereld.
Hij is bijna klaar, enkel nog de geschampte velgen bijwerken, en een lichte trilling wegnemen dmv uitlijnen. Jongens nemen er goed hun tijd voor en zo hoort het, pff ben blij!
Omdat bepaalde bestanddelen van de Moonwhite Metallic alleen op een beperkt aantal lokaties (nabij de poolcirkel) en bij ideale omstandigheden te oogsten en verwerken zijn.
Maar afgelopen zaterdagnacht viel alles veel dichterbij huis op z’n plek. Het noorderlicht reikte namelijk tot boven België.
Dit zorgde ervoor dat de tegen de aardrotatie indraaiende metallicflakes, het geperste nano-parelmoer en de verf nu als bijna vanzelf de exacte tint Moonwhite Metallic aannamen als die op de onbeschadigde delen van de auto.
De spuiter, ingewijd in alle geheimen van het mengen van verf, wist dit en heeft geduldig afgewacht om zo het ultieme eindresultaat te behalen….
...of zoiets
Het ziet er in ieder geval briljant uit @JeSko. Weet iemand die straks staat te stuiteren van blijdschap als ie z'n auto weer terug heeft.
Ziet er uit alsof de reparateur het spuitwerk aardig onder controle heeft maar het wrappen nog niet echt tot kunst verheven heeft. Ik had strakkere wrap verwacht ipv die losse meuk op het dak. Daarnaast snap ik dat je fan bent / was van wrap maar wrappen van wielen en ramen is toch echt beetje teveel van het goede lijkt me
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.