Jesko's Octavia VRS !

Herperduin

Forumguru
@JeSko Ik ben zeer benieuwd naar je creativiteit dus blijf dit volgen. Mijn eigen lievelingskleur is oranje dus moet wel mooi worden dan:D. Oranje details op grill aanbrengen kan ik me wel goed voorstellen; bijvoorbeeld randje om grill heen in combinatie van de V van de VRS.

1983jeroen

Forumguru
En poetsen zo te zien ;)

Zie dat het rechter achterlicht minder mooi aansluit dan links. Laat ze daar ook goed naar kijken nog! Bij mij zat het eerst ook niet lekker na herstel.
En je mist nog een kapje bij de deurgreep zo te zien...

EdK

Forumguru
En was die achterklep even zodat je kunt zien of het wit hetzelfde wit is als die van nieuwe deel
En laat die stikker van je raam verwijderen, want die past echt niet bij je ......... :pieker:

JeSko

Forumguru
@1983jeroen

Poetsen en wrap eraf halen :D klopt ze zijn de details nog aan het afronden, komt vast goed :D

@EdK

Ietwat verschil ga je altijd hebben zeker in het begin, dit is nieuwe lak vs lak van 10 jaar oud, maar dat betert mettertijd nog lichtjes. Haha ja die sticker gaat er zowiezo nog af, is mijn stijl idd niet.

@Chrisjemol

Ik ook!

Herperduin

Forumguru
en dan is mijn beest terug bij me !
Laat je vrouw het niet horen :censored: Zou zomaar tot jaloers gedrag kunnen leiden…

Goed nieuws verder en blij voor je dat het eindelijk (bijna) zover is. Zoals @1983jeroen aangaf lijkt het idd links achter mooier aan te sluiten dan rechts. Kan ook optisch zijn of zelfs bewijzen dat de reparateur het gewoon met meer aandacht voor detail doet dan Skoda zelf.

Have fun met laatste wacht dagen en daarna weer volop poetsen, rijden en genieten:thumbsup:

JeSko

Forumguru
@Herperduin

Niet als je beide zo met auto's bezig bent ;)

Idd het zou optisch kunnen zijn, ik ga zowiezo streng zijn bij aflevering. Wel jammer dat ik opnieuw de achterlichten moet bestellen, die kosten nl wel wat, want deze originele zijn echt te lelijk.

Herperduin

Forumguru
@JeSko Aan welke achterlichten denk je? Ik vond ze op mijn witte Octavia aan begin ook niet zo mooi en die van de style uitvoering stukken mooier (weet niet of dat past op de pre FL) maar ondertussen vind ik de originele toch mooi. Smaken verschillen en veranderen ook nog eens met de tijd…. dus wel benieuwd naar wat jij in gedachten hebt. Snap jouw gevoel overigens heel goed!

Edit: Bij een donkere kleur zou ik de style achterlichten mooier vinden maar juist bij de witte vind ik de huidige mooier.

JeSko

Forumguru
Leuke video met een gepassioneerde eigenaar, wel jammer dat die witte kop die snelheidsdrempels zo belachelijk hard pakt. Weinig respect.

leon-cupra

Forumguru
Carsten rijdt in al de video’s op die manier. Heb soms ook wel eens van “pfff neem die vluchtheuvel niet zo snel”. Vraag me wel af of hij al eens schade op die manier heeft gereden met een wagen.

Zijn video’s zijn aan de andere kant altijd wel interessant. Durft wel het gaspedaal eens dieper in te duwen zodat je het potentieel van de wagens hoort/ziet. Zijn collega rijdt veel rustiger met de wagens van anderen, wat de video’s wat “saaier” maken.

JeSko

Forumguru
@1983jeroen

Deze leunt dichter aan bij mijne, of ik moet zeggen mijne leunt dichter aan tegen deze :D , deze heeft iets meer NM's, en gaat net over de 400 pk. Eigenlijk in de basis bijna dezelfde mods als mijn auto, maar dan met de grotere Golf R IS38 turbo gemonteerd. Maar zoals je in de video ziet is dat net teveel voor de aandrijflijn zonder sper, met 355 pk gaat de power toch iets beter neer dan met 400+, van wheelspin bij inhalen bij normaal weer heeft mijne totaal geen last, enkel vanuit stilstand moet je hem niet vloeren.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan