Kijk er intussen al totaal niet meer naar uit om de auto gaan af te halen
Je bent zeker niet te dom. Je bent gewoon op bepaalde vlakken een heel emotioneel iemand. Dat siert je gewoon enorm. Je hoopte zo hard dat ze de wagen konden herstellen dat je “blind” was voor het voorstel.Beetje het verhaal van mijn leven dat het altijd duurder uitvalt, en dat is in dit geval weer zo omdat ik te dom ben om de verzekeringstechnische kant van het verhaal goed te begrijpen. Achja het is zuur maar goed, het gevoel met de auto zit toch al langer scheef en eens dat zo is ..
Ging je ook niet meer al die motorische aanpassingen gehad hebben. Dus het gevoel ging weer niet hetzelfde zijn en je ging spijt hebben van het standaard vermogen en rijgedrag van een VRS.Achteraf gezien had ik hem gewoon naar een dealer moeten laten brengen, perto laten verklaren en cashen en een andere zoeken die niet hersteld was.
De rest komt misschien later wel......we zitten al op € 0,03 volgens mij.....
Ging je ook niet meer al die motorische aanpassingen gehad hebben. Dus het gevoel ging weer niet hetzelfde zijn en je ging spijt hebben van het standaard vermogen en rijgedrag van een VRS.
Als werkelijk nodig is zou ik zelfs keer 1000 doen. 10 euro’s goed besteed maar dan wel direct aan @JeSko en hoop dat het dan ook aan de Skoda gespendeerd wordt. Meen serieus dat we elkaar wel eens vaker kunnen helpen als echt nodig en hier zie ik dan meteen waar het daadwerkelijk naar toe gaat. Als @JeSko dit topic uit zou werken in een boek en uit zou geven, zou ik meer kwijt zijn en het alsnog kopenLaat ik eens wild doen en dat bedrag keer 100 doen! Dat zal die zûnige Belgen leren
Mag ik me €0,01 dan weer terug !!we zullen maar stoppen met acties.
ik verdubbel de 10€ van Herperduin door ook 10€ te doneren.@leon-cupra Ho es: 30 euro (hoewel jouw berekening wel klopt natuurlijk en ik gruwelijk mis zat…)? Ik wil die auto niet overnemen of zo maar 10 euro doneren als nodig is om @JeSko, zijn madam en kindjes lachend te krijgen.