Jesko's Octavia VRS !

JeSko

Forumguru
Je raad het @EdK , hij had wel wat startproblemen maar dat is natuurlijk omdat de batterij na 4 maand van bijna uitsluitend stilstand niet meer geladen was, gelukkig is ze niet kapot.

Maar ben er thuis mee, ik heb er 30 minuten onder een regenboog met gereden, ik verwachtte op een bepaald moment al eenhoorns en feeën te gaan zien, echt van de zotte :LOL: maar die kwamen niet, de auto rijd zoals ik hem kende en is echt knap gemaakt! Heb me wel heel rustig gehouden gezien de weersomstandigheden. Snel meer foto's, maar ik ga eerst dit weekend proberen de wrap te verwijderen, nu is het even een mengelmoes, dat was het al, maar nog erger nu hehe.

Hopelijk staat ie daar veilig, maar normaal wel. Wat ben ik blij dat ie terug is!

20240530_195215.jpg

EdK

Forumguru
Haal je wel als eerste dat KILL ego's eraf !!!??
Anders sta je in no time weer langs de kant stil omdat meneer agent zich aangesproken voelt en je even een volledige controle geeft......

Maw een echt NO GO sticker

Chrisjemol

Forumguru
Goed te horen dat hij hetzelfde reed!
Ergens vreesde ik dat er toch iets niet helemaal haaks zou zijn
Nu idd wit maken, superdikke sleeper en lekker van geniete

1983jeroen

Forumguru
Fijn dat hij eindelijk terug is en jij helemaal tevreden bent. Neem aan dat je hem al goed nagelopen hebt...
Ben benieuwd hoe hij onder de wrap vandaan komt.
Is er geen kans op kleurverschil of zat die wrap er nog niet zo lang op?

Geniet ervan!

JeSko

Forumguru
@1983jeroen

Ja we hebben hem goed nagelopen en het is echt netjes gedaan, geen naden kieren of duidelijke kleurverschillen, enkel op de achterklep vs de zijflank maar dat kwam ook doordat de auto vuil was, ietwat verschil ga je altijd bekomen met nieuwe lak vs 10 jaar oude lak, maar dat effent uit met de tijd. De wrap zit er nog niet lang op, en daarvoor is de auto compleet gewrapped geweest.

Thanx kerel!

JeSko

Forumguru
En batterij kapot, offcourse. Geeft ook een foutmelding van de remmen, geen idee of dat te maken heeft met de kapotte batterij. Ik kreeg hem nog wel met de AB open, maar niet meer gesloten, dus heb de auto manueel moeten sluiten. Batterijvoltage is deze nacht van 11.90 naar 10.9 gegaan en met de start poging is ze verder gezakt, dus dan weet je het wel.

Screenshot_20240601_100655_FLEET manager pro.jpg 20240601_100310.jpg

Bovenaan Onderaan