Vandaag weer redelijk wat gereden en genoten van de auto, meestal rijd ik er heel kalm mee, zowiezo word er pas half gas en meer gegeven als de olietemperatuur 90° is, maar toen ik met kloppend hart mocht invoegen op de autosnelweg mocht hij zijn beentjes heel even goed strekken, dan besef je pas wat voor een raket je eigenlijk onder je achterste hebt zitten...
Van moeten vechten om een vrachtwagen in te halen die 90 rijd met mijn Superb, tot alles eraf blazen met half gas, een groter verschil kan er niet zijn. Bij het invoegen zag ik meteen 145 verschijnen, alsof het niets was van 50 ( scherpe oprit te Geel Oost ) naar 145 is toch echt genieten hoor, en dan stond hij enkel in sportstand via de VRS knop, niet eens aan de DSG. Wat een feest!
Gelukkig rijd ik er overigens doorgaans kalm mee, het verbruik zou anders echt gek zijn aangezien je met wat sportiever rijden de benzinemeter goed ziet zakken
maar ach, het is een hobby auto, ik maak de km's niet en ik maak enkel de juiste km's, te korte afstanden gaat deze nooit doen.
Ik durf overigens toegeven dat ik nog altijd niet aangedurfd heb om het pedaal hélemaal te vloeren, ik wil eerst nog echt wennen aan de wagen.